ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΡΙΟ
Η Φιλαρμονική του Δήμου Κω εκφράζει τις θερμές της ευχαριστίες προς την ακτοπλοϊκή εταιρεία ΑΝΕΜ και προσωπικά προς τον Πρόεδρο της, κύριο Νίκο Χατζηνικολάου, για την ευγενική χορηγία της δωρεάν μετακίνησης των μελών της Φιλαρμονικής προς και από την Κάλυμνο.
Η υποστήριξή σας συνέβαλε καθοριστικά στην πραγματοποίηση της αποστολής μας, προάγοντας τον πολιτισμό και την μουσική παράδοση του τόπου μας. Η έμπρακτη βοήθειά σας αποτελεί πολύτιμο παράδειγμα κοινωνικής προσφοράς και αλληλεγγύης.
Με εκτίμηση,
Ο Αρχιμουσικός και τα Μέλη της Φιλαρμονικής Δήμου Κω
ΤΜΗΜΑ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ ΔΗΜΟΥ ΚΩ
Ο Δημήτρης Χατζηνικολάου είναι το νέο μέλος της ομάδας βόλεϊ ανδρών της ΑΕΚ, όπως ανακοίνωσε την Τετάρτη η Ένωση.
"Η αποτελεσματική προστασία της αναπαραγωγής των ψαριών αποτελεί προϋπόθεση για την ανάκαμψη των ιχθυοπληθυσμών και την αποκατάσταση υγιών θαλάσσιων οικοσυστημάτων, τα οποία έχουν τη φυσική ικανότητα να αυτορυθμίζονται και να περιορίζουν τις πληθυσμιακές εξάρσεις εισβολικών ειδών, μεδουσών και άλλων θαλάσσιων οργανισμών"