Η ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΛΕΡΟΥ
ΑΚΟΜΗ ΕΝΑ ΔΙΚΤΥΟ ΕΠΕΚΤΑΣΗΣ ΑΠΟΧΕΤΕΥΣΗΣ ΟΛΟΚΛΗΡΩΘΗΚΕ
Με ιδιαίτερη ικανοποίηση ο Δήμαρχος Λέρου κ Μιχάλης Κόλιας ανακοινώνει την ολοκλήρωση των εργασιών επεκτάσεων δικτύου αποχέτευσης σε τμήμα του οικισμού Άγκυρας και τμήματος πλησίον του κόμβου διασταύρωσης Λακκίου - Τεμενίων (Σωτηράκη πηγάδι).
Ο κ. Κόλιας τονίζει την ιδιαίτερη σημασία που έχουν τα έργα αυτά όσον αφορά την προστασία του περιβάλλοντος και παρακαλεί τους κατοίκους των περιοχών να προχωρήσουν στην άμεση σύνδεση στο δίκτυο αποχέτευσης εκμεταλλευόμενοι την ευεργετική έκπτωση 50% που παρέχει ο Δήμος μας στις συνδέσεις του αποχετευτικού δικτύου έως τέλος του έτους, υποσχόμενος πως σύντομα θα προχωρήσουν νέες συνδέσεις δικτύου αποχέτευσης και σε άλλες περιοχές.
Δασμός για κάθε είδος στις αγορές μέσω διαδικτύου από 1/7 σε όλα τα κράτη-μέλη της ΕΕ
Ελεγχοι της ΑΑΔΕ σε χρηματικές γονικές παροχές, δωρεές, κοινούς λογαριασμούς