Συνάντηση του Δημάρχου Κω με το ΔΣ. του Συνδέσμου Ιδιοκτητών Ταξί

Πολιτικη Δευτέρα, 7η Φεβρουαρίου 2022
d99615056227cdde97b2de2f252e18b7.jpg

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ ΔΗΜΟΥ ΚΩ

Συνάντηση για θέματα κοινού ενδιαφέροντος, είχε σήμερα, Δευτέρα 7 Φεβρουαρίου, ο Δήμαρχος Θεοδόσης Νικηταράς με το νέο Δ.Σ. του Συνδέσμου Ιδιοκτητών Ταξί Κω.

Πέρα από τον εθιμοτυπικό χαρακτήρα της επίσκεψης των μελών του νέου Διοικητικού Συμβουλίου στο Δήμαρχο Κω, συζητήθηκαν ζητήματα ουσίας, που αφορούν στη λειτουργία της πόλης, τις νέες κυκλοφοριακές ρυθμίσεις και τις αλλαγές στον κλάδο, με την εφαρμογή του νέου νόμου που δίνει δικαίωμα μετατροπής οχημάτων ταξί στα Δωδεκάνησα σε έως εννιαθέσια.

Μετά από πρόταση του Θεοδόση Νικηταρά, το Δ.Σ. του Συνδέσμου Ιδιοκτητών Ταξί συμφώνησε να συμμετάσχει σε επιτροπή που θα διερευνήσει την αναβάθμιση του συγκοινωνιακού έργου στο νησί της Κω.

Γραφείο Τύπου

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
15 ΧΡΟΝΙΑ ΣΤΗΝ ΥΠΗΡΕΣΙΑ
ΤΗΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ
ΑΥΤΗ ΤΗ ΣΤΙΓΜΗ ΣΤΗΝ ΚΩ
29 °C
Παρασκευή, 26 Ιουνίου 6:21ΜΜ
ΕΦΗΜΕΡΕΥΟΝΤΑ
ΦΑΡΜΑΚΕΙΑ
Απαγορεύεται ρητά η αναπαραγωγή κειμένου ή φωτογραφιών χωρίς άδεια.
Made by Reach Web Agency