«Αποκομιδή με ραντεβού» στο λιμάνι της Κω - Oι κάδοι θα αποσυρθούν

aporrimmata.jpg
stighmiotipo-othonis-2026-06-10-153331.png
banner_900x200-(8).gif
iqos_900x200-w-2-msps-(3).jpg
Κοινωνια Παρασκευή, 26η Ιουνίου 2026

Η ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΚΩ

Από τη Δευτέρα 29 Ιουνίου τίθεται σε εφαρμογή το πλήρες πρόγραμμα «αποκομιδής με ραντεβού» από το λιμάνι της Κω, όπως αναφέρεται στον ακόλουθο πίνακα.

Δεδομένου ότι οι κάδοι θα αποσυρθούν, ειδικό απορριμματοφόρο όχημα θα σταθμεύει σε προκαθορισμένα σημεία του λιμανιού, για λίγα λεπτά της ώρας, πρωί, μεσημέρι, απόγευμα και μεταμεσονύκτιες ώρες.

Οι κάτοικοι και οι επιχειρηματίες της περιοχής καλούνται να μεταφέρουν τα σκουπίδια τους την προγραμματισμένη ώρα και να τα εναποθέτουν απευθείας μέσα στο όχημα, χωρίς να τα αφήνουν στο πεζοδρόμιο κατά τις ακόλουθες ώρες:

 

ΩΡΕΣ

ΣΗΜΕΙΟ

05:00-05:15

Λιμεναρχείο

06:00-06:15

Καμάρα

14:00-14:15

Καμάρα

14:30-14:45

Λιμεναρχείο

14:50-15:00

Αζύλο

17:15 έως 17:40

Καμάρα

18:00 έως 18:30

Λιμεναρχείο

23:30-24:00

Καμάρα

00:05-00:45

Λιμεναρχείο

00:50-01:00

Αζύλο

01:05-01:30

Καμάρα

 

Γραφείο Τύπου

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
15 ΧΡΟΝΙΑ ΣΤΗΝ ΥΠΗΡΕΣΙΑ
ΤΗΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ
ΑΥΤΗ ΤΗ ΣΤΙΓΜΗ ΣΤΗΝ ΚΩ
27 °C
Παρασκευή, 26 Ιουνίου 10:30ΠΜ
ΕΦΗΜΕΡΕΥΟΝΤΑ
ΦΑΡΜΑΚΕΙΑ
Απαγορεύεται ρητά η αναπαραγωγή κειμένου ή φωτογραφιών χωρίς άδεια.
Made by Reach Web Agency