Προβολή της ΚΩ στην αγορά της Αγγλίας μέσω συνεργασίας με τον tour operator Jet2.
Στο πλαίσιο της στρατηγικής για την ενίσχυση της τουριστικής περιόδου και την επιμήκυνση της τουριστικής σεζόν, εγκρίθηκε από το Δ.Σ. του ΚΩΑΝ η μελέτη για την υλοποίηση κοινής διαφημιστικής καμπάνιας με την Jet2 (Jet2holidays & Jet2.com).
Η καμπάνια θα στοχεύει στην προώθηση της Κω ως ιδανικής επιλογής διακοπών για τις περιόδους Απριλίου - Μαΐου και Σεπτεμβρίου - Οκτωβρίου, με στόχο την ενίσχυση της τουριστικής ροής σε χαμηλές και μεσαίες περιόδους ζήτησης.
Η οικονομική συνεισφορά του ΚΩΑΝ Α.Ε. στην καμπάνια ανέρχεται στο ποσό των 25.000€ + 6.000€ ΦΠΑ , με αντίστοιχη συνεισφορά από την Jet2.
Από σήμερα Σάββατο 13 Σεπτεμβρίου τίθεται σε ισχύ ο νέος Κώδικας Οδικής Κυκλοφορίας ο οποίος φέρνει σημαντικές αλλαγές με στόχο τη μείωση των τροχαίων ατυχημάτων στην Ελλάδα, η οποία παραμένει στις πρώτες θέσεις στην ΕΕ όσον αφορά τους θανάτους από τροχαία.
Δείτε τις περιοχές.