Προβολή της ΚΩ στην αγορά της Αγγλίας μέσω συνεργασίας με τον tour operator Jet2.
Στο πλαίσιο της στρατηγικής για την ενίσχυση της τουριστικής περιόδου και την επιμήκυνση της τουριστικής σεζόν, εγκρίθηκε από το Δ.Σ. του ΚΩΑΝ η μελέτη για την υλοποίηση κοινής διαφημιστικής καμπάνιας με την Jet2 (Jet2holidays & Jet2.com).
Η καμπάνια θα στοχεύει στην προώθηση της Κω ως ιδανικής επιλογής διακοπών για τις περιόδους Απριλίου - Μαΐου και Σεπτεμβρίου - Οκτωβρίου, με στόχο την ενίσχυση της τουριστικής ροής σε χαμηλές και μεσαίες περιόδους ζήτησης.
Η οικονομική συνεισφορά του ΚΩΑΝ Α.Ε. στην καμπάνια ανέρχεται στο ποσό των 25.000€ + 6.000€ ΦΠΑ , με αντίστοιχη συνεισφορά από την Jet2.
Έκκληση για την άμεση ενίσχυση των ανωτέρω Υπηρεσιών - Δείτε την ανακοίνωση!
Δύναμη Αλλαγής: ''Ο Δήμος Κω του κ. Νικηταρά είναι ένας από τους χειρότερους δήμους όλης της χώρας, σύμφωνα με τα αποτελέσματα της αξιολόγησης των πολιτών''.
Η ανακοίνωση του Αθλητικού Ομίλου Ακαδημία Κω
Μετά από μήνες αναμονής ολοκληρώθηκε επιτέλους σήμερα Παρασκευή 6 Ιουνίου.