Στην Αθήνα ο Δήμαρχος Κω – Στο επίκεντρο των συναντήσεων οι ζημιές από την κακοκαιρία και η δημοτική συγκοινωνία

nikhtaras4.png
stighmiotipo-othonis-2026-06-10-153331.png
banner_900x200-(8).gif
iqos_900x200-w-2-msps-(3).jpg
Πολιτικη Πέμπτη, 26η Φεβρουαρίου 2026

Στην Αθήνα θα μεταβεί σήμερα, Πέμπτη 26 Φεβρουαρίου, ο Δήμαρχος Κω Θεοδόσης Νικηταράς, συνοδευόμενος από τον Αντιδήμαρχο Αλέξανδρο Χρυσόπουλο και την Αντιδήμαρχο Διονυσία Γιαννούλη, προκειμένου να πραγματοποιήσει σειρά συναντήσεων σε κεντρικά Υπουργεία, με αντικείμενο τις ζημιές που προκάλεσαν τα έντονα καιρικά φαινόμενα των προηγούμενων ημερών στο νησί και την αναζήτηση χρηματοδοτήσεων για την αποκατάστασή τους.

Στο επίκεντρο των επαφών θα βρεθούν οι εκτεταμένες ζημιές που καταγράφηκαν σε υποδομές, στο οδικό δίκτυο και στα παραλιακά μέτωπα, μετά τα ισχυρά καιρικά φαινόμενα που έπληξαν την Κω.

Παράλληλα, στην ατζέντα των συναντήσεων περιλαμβάνονται και ζητήματα που αφορούν τη δημοτική συγκοινωνία της Κω.

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
15 ΧΡΟΝΙΑ ΣΤΗΝ ΥΠΗΡΕΣΙΑ
ΤΗΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ
ΑΥΤΗ ΤΗ ΣΤΙΓΜΗ ΣΤΗΝ ΚΩ
30 °C
Παρασκευή, 26 Ιουνίου 3:40ΜΜ
ΕΦΗΜΕΡΕΥΟΝΤΑ
ΦΑΡΜΑΚΕΙΑ
Απαγορεύεται ρητά η αναπαραγωγή κειμένου ή φωτογραφιών χωρίς άδεια.
Made by Reach Web Agency