Ευχές της Επάρχου Κω-Νισύρου για τον εορτασμό του Μπαϊραμιού

svinou2.jpg
stighmiotipo-othonis-2026-06-10-153331.png
banner_900x200-(8).gif
iqos_900x200-w-2-msps-(3).jpg
Πολιτικη Παρασκευή, 20η Μαρτίου 2026

Απευθύνω τις θερμότερες ευχές μου προς τους συμπολίτες μας μουσουλμανικού θρησκεύματος για τον εορτασμό του Μπαϊραμιού.

Η μεγάλη αυτή γιορτή της πίστης, της αλληλεγγύης και της προσφοράς αποτελεί μια σημαντική ευκαιρία για ενίσχυση των δεσμών μεταξύ των ανθρώπων, ανεξαρτήτως θρησκείας και καταγωγής. Σε μια κοινωνία που στηρίζεται στον αμοιβαίο σεβασμό, την ειρηνική συνύπαρξη και την κατανόηση, τέτοιες στιγμές αποκτούν ιδιαίτερη αξία.

Εύχομαι το Μπαϊράμι να φέρει υγεία, ευημερία και γαλήνη σε κάθε οικογένεια, και να αποτελέσει πηγή ελπίδας και αισιοδοξίας για το μέλλον.

Χρόνια πολλά με ειρήνη και ευτυχία σε όλους.

 

Κωνσταντίνα Σβύνου

 Έπαρχος Κω-Νισύρου

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
15 ΧΡΟΝΙΑ ΣΤΗΝ ΥΠΗΡΕΣΙΑ
ΤΗΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ
ΑΥΤΗ ΤΗ ΣΤΙΓΜΗ ΣΤΗΝ ΚΩ
27 °C
Τρίτη, 16 Ιουνίου 6:14ΜΜ
ΕΦΗΜΕΡΕΥΟΝΤΑ
ΦΑΡΜΑΚΕΙΑ
Απαγορεύεται ρητά η αναπαραγωγή κειμένου ή φωτογραφιών χωρίς άδεια.
Made by Reach Web Agency