Δελτίο Τύπου της Περιφερειακής παράταξης «ΑΝΟΙΧΤΟΙ ΟΡΙΖΟΝΤΕΣ ΣΤΟ ΝΟΤΙΟ ΑΙΓΑΙΟ»
Στατιστικά ικανοποιητικό δείγμα αποτύπωσε στην 1η Πανελλαδική Έρευνα Αξιολόγησης Δημόσιων Υπηρεσιών που πραγματοποιήθηκε από το Υπουργείο Εσωτερικών και Ψηφιακής Διακυβέρνησης (Μάιος 2025) τη δυσαρέσκεια του, ως προς τη διαχείριση θεμάτων καθημερινότητας, υποδομών και εξυπηρέτησης στην Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου.
Ενδεικτικά, από τους νησιώτες και τις νησιώτισσες εκφράζονται παράπονα για την κατάσταση του περιφερειακού οδικού δικτύου πολλών των νησιών (Κω, Πάρου, Καρπάθου, Σαντορίνης, Άνδρου κτλ) :
Εδώ και τόσο καιρό διατυμπανιζόταν στον δημόσιο διάλογο, αλλά και ως επίσημη απάντηση σε σχετική μας ερώτηση σε συνεδρίαση λογοδοσίας η αποτελεσματική βελτίωση του οδικού δικτύου της Άνδρου. Στην τελευταία συνεδρίαση του Περιφερειακού Συμβουλίου (28 Μαΐου), τελείως τυχαία… το αφήγημα αυτό ανασκευάστηκε και ακούστηκε «συγνώμη» από την περιφερειακή αρχή.
Η αξιολόγηση των πολιτών αναφορικά με την κατάσταση του οδικού δικτύου της Περιφερειακής Ενότητας Κω είναι από τις τελευταίες σε όλη την Ελλάδα. Μένει ανεξίτηλη στη μνήμη όλων η επίθεση σε όσους ανέδειξαν προβληματικές περιοχές του, ή σε αστυνομικούς που μετά από καταγγελίες πολιτών προσπάθησαν να κλείσουν επικίνδυνες λακκούβες του.
Οι οδηγοί που καθημερινά χρησιμοποιούν το οδικό δίκτυο Ρόδου – Αεροδρομίου βιώνουν μεγάλες καθυστερήσεις στις καθημερινές τους μετακινήσεις, στο ύψος του νέου, στενού και μικρής διαμέτρου κόμβου της Φανερωμένης, όπου η ροή πάνω στον κεντρικό άξονα λιμνάζει. Αυτό που κατάφεραν να πείσουν μέσω τεστ drive είναι ότι ακόμα και νταλίκα 16 μέτρων περνάει άνετα, χωρίς καμία δυσκολία (!!!). Μένει να πείσουν και τους/τις οδηγούς ότι δε μπορούσε να γίνει καλύτερος σχεδιασμός στο όνομα της οδικής ασφάλειας.
Για άλλα γερασμένα και μη συντηρημένα οδικά δίκτυα όπως της Καρπάθου ο χρόνος ολοκλήρωσης, των μη όμως ολοκληρωμένων έργων λήγει (π.χ. το 2025), με προφανή την ανάγκη παράτασης τους και το κόστος που αυτό συνεπάγεται, ενώ για άλλα οδικά δίκτυα όπως της Σαντορίνης… ουδείς λόγος.
Ίσως για όλα αυτά -από το γραφείο τύπου της Περιφέρειας, τους φιλικά προσκείμενους ραδιοφωνικούς σταθμούς και τον εκπρόσωπο τύπου της- θα μπορούσαν να αποδοθούν ευθύνες στην προηγούμενη περιφερειακή αρχή. Ή σε αυτή πριν από την προηγούμενη, αν δε διάνυε την τρίτη της συνεχόμενη θητεία η ίδια περιφερειακή αρχή. Κανένα ελαφρυντικό λοιπόν. Εκτός αν φταίει και πάλι η αντιπολίτευση που «Δεν κάνει προτάσεις, αλλά μόνο εκπροσωπεί τη Συμμορία Της Μιζέριας».
Προτεραιοποίηση και ιεράρχηση λοιπόν. Και λιγότερη …έμφαση στην προώθηση αυτής της αλαζονικής και αλάθητης εικόνας. Και δεν είναι μόνο το «ψέμα όπλο της παραπληροφόρησης», αλλά και η απόκρυψη της αλήθειας.
Από το Γραφείο Τύπου
10/6/25
Οι συλλήψεις πραγματοποιήθηκαν από τις 7 έως τις 9 Ιουνίου.
''Η συμβολή της ΕΥΘΥΤΑ Δωδεκανήσου καθοριστική''
Προς το παρόν, οι περιπολίες της ομάδας ΔΙΑΣ πραγματοποιούνται τις απογευματινές ώρες.
Απέστειλε επιστολές σε Τροχαία, Σωματείο Οδηγών Τουριστικών Λεωφορείων και Ένωση Τουριστικών Γραφείων Δωδεκανήσου.