Παθολόγος από το Νοσοκομείο Μυτιλήνης στο Νοσοκομείο της Κω, μέχρι τις 16 Αυγούστου

Κοινωνια Δευτέρα, 8η Αυγούστου 2022
24d9293ff9290fa4200dcbe2fd2c9bd5.jpg

Η ιατρός Μακρή Ελένη, Διευθύντρια Παθολογίας του ΓΝ Μυτιλήνης «Βοστάνειο», μετακινήθηκε στο Γ.Ν -ΚΥ Κω για την κάλυψη υπηρεσιακών αναγκών.

Η γιατρός έφτασε στο νησί μας την Κυριακή 7 Αυγούστου, ενώ θα προσφέρει τις υπηρεσίες της μέχρι τις 16 Αυγούστου του 2022.

Τα έξοδα μετακίνησης, παραμονής και εκτός έδρας αποζημίωσης και εφημεριών της ιατρού θα καλυφθούν από το Γ.Ν. ΚΥ Κω.

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
15 ΧΡΟΝΙΑ ΣΤΗΝ ΥΠΗΡΕΣΙΑ
ΤΗΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ
ΑΥΤΗ ΤΗ ΣΤΙΓΜΗ ΣΤΗΝ ΚΩ
22 °C
Πέμπτη, 25 Ιουνίου 4:43ΠΜ
ΕΦΗΜΕΡΕΥΟΝΤΑ
ΦΑΡΜΑΚΕΙΑ
Απαγορεύεται ρητά η αναπαραγωγή κειμένου ή φωτογραφιών χωρίς άδεια.
Made by Reach Web Agency