Η ιατρός Μακρή Ελένη, Διευθύντρια Παθολογίας του ΓΝ Μυτιλήνης «Βοστάνειο», μετακινήθηκε στο Γ.Ν -ΚΥ Κω για την κάλυψη υπηρεσιακών αναγκών.
Η γιατρός έφτασε στο νησί μας την Κυριακή 7 Αυγούστου, ενώ θα προσφέρει τις υπηρεσίες της μέχρι τις 16 Αυγούστου του 2022.
Τα έξοδα μετακίνησης, παραμονής και εκτός έδρας αποζημίωσης και εφημεριών της ιατρού θα καλυφθούν από το Γ.Ν. ΚΥ Κω.
Συνελήφθη ένας 41χρονος ημεδαπός ενώ στη δικογραφία που σχηματίσθηκε περιλαμβάνεται ακόμη ένας 37χρονος