Συνάντηση γνωριμίας την Κυριακή για τους γονείς των μαθητών της Ά τάξης του 2ου Γυμνασίου

Κοινωνια Δευτέρα, 24η Οκτωβρίου 2011
Συνάντηση γνωριμίας την Κυριακή για τους γονείς των μαθητών της Ά τάξης του 2ου Γυμνασίου

gumnasio-kw

Ο σύλλογος γονέων και κηδεμόνων καθώς και οι καθηγητές του 2ου Γυμνασίου Κω καλούμε τους γονείς και κηδεμόνες των παιδιών της Α' τάξης Γυμνασίου σε μία πρώτη συνάντηση γνωριμίας την Κυριακή 30.10.2011 στις 11.00 το πρωί στο χώρο του κλειστού γυμναστηρίου του σχολείου μας.

Για το σύλλογο

Χρήστος Σιδέρης

Τρόπος επικοινωνίας με το σύλλογο:

Χρήστος Σιδέρης (πρόεδρος) : 6977000901 e.mail: [email protected]

Ευαγγελία Τσάμπαλλα (γραμματέας) : 697 4452507 e.mail: [email protected]

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
15 ΧΡΟΝΙΑ ΣΤΗΝ ΥΠΗΡΕΣΙΑ
ΤΗΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ
ΑΥΤΗ ΤΗ ΣΤΙΓΜΗ ΣΤΗΝ ΚΩ
27 °C
Τετάρτη, 24 Ιουνίου 7:36ΜΜ
ΕΦΗΜΕΡΕΥΟΝΤΑ
ΦΑΡΜΑΚΕΙΑ
Απαγορεύεται ρητά η αναπαραγωγή κειμένου ή φωτογραφιών χωρίς άδεια.
Made by Reach Web Agency