
Απο καταγγελία στο facebook
Πάρκινγκ στα θερμά?
Είναι δυνατόν?
ΚΑΙ ΒΕΒΑΙΑ ΧΡΕΩΝΟΥΝ μόνο τους ξένους
Δε τολμούν να τα ζητήσουν απο ντόπιο
Αυτό μήπως λέγεται δυσφήμηση?
Ποιος έχει δώσει τέτοια άδεια?
Ο δήμος?
Τι κάνει η δημοτική αστυνομία?
Απ'ότι ενημερωθήκαμε μόλις ενημερώθηκε η Δημοτική αστυνομία, σε 10 λεπτά ήταν εκεί!!!!!!!
Ο ...τύπος όμως προφανώς εξαφανίστηκε όταν είδε το τζιπάκι της δημοτικής
Συνελήφθη ένας 41χρονος ημεδαπός ενώ στη δικογραφία που σχηματίσθηκε περιλαμβάνεται ακόμη ένας 37χρονος