
Φάρσα ήταν τελικά το τηλεφώνημα για βόμβα στο πλοίο «Διαγόρας», στον Πειραιά.
Σύμφωνα με το Λιμενικό Σώμα, στο πλοίο όπου έγινε έλεγχος από πυροτεχνουργούς του λιμενικού σώματος, δεν βρέθηκε τίποτα και στις 5:30 ξεκίνησε η επιβίβαση των 1.468 επιβατών.
http://kosnews24.gr/topikes-eidhseis/koinwnika/2755-diagoras.html
Συνελήφθη ένας 41χρονος ημεδαπός ενώ στη δικογραφία που σχηματίσθηκε περιλαμβάνεται ακόμη ένας 37χρονος