ΣΤΑ
ΓΡΗΓΟΡΑ
Υπάρχει έλεγχος στους κοινόχρηστους χώρους ή, με πολιτικές εντολές, ο καθένας κάνει ό,τι θέλει;

Δήμος Κω: Η Κως στο επίκεντρο της ITB Berlin 2025 με δικό της περίπτερο

Τουρισμος Τρίτη, 11η Μαρτίου 2025
485559d4d7966d98f37f7f74b432d25f.jpg

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ ΔΗΜΟΥ ΚΩ

Η Κως στο επίκεντρο της ITB Berlin 2025 με δικό της περίπτερο

Ενισχύεται η ταυτότητα και η προοπτική της ως τουριστικού προορισμού

Με δυναμική παρουσία στη μεγαλύτερη έκθεση τουρισμού στον κόσμο ΄΄ΙTB Berlin 2025΄΄ και θετικά μηνύματα για τη νέα σεζόν, επέστρεψε από το Βερολίνο η αποστολή του Δήμου Κω, με επικεφαλής το Δήμαρχο Θεοδόση Νικηταρά, που εκπροσώπησε το νησί μας σε μία από τις μεγαλύτερες τουριστικές αγορές.

Η ITB Berlin είναι το κορυφαίο επαγγελματικό γεγονός του τουρισμού, προσελκύοντας 100.000 επισκέπτες και περισσότερους από 1.300 εκθέτες, οι οποίοι διαμορφώνουν τις παγκόσμιες τάσεις του τουρισμού και καθορίζουν τις μελλοντικές συνεργασίες.

Η παρουσία της Κω, με δικό της μεγάλο περίπτερο 86m2, κέρδισε τις εντυπώσεις επιχειρηματιών, συνεργατών και επισκεπτών, ενισχύοντας τη διεθνή παρουσία και την αναγνώριση του νησιού μας.

Στο πλαίσιο αυτής της στρατηγικής, στο περίπτερο συμμετείχαν ως συνεκθέτες επιχειρήσεις που προσέφεραν ολοκληρωμένη εικόνα του τουριστικού προϊόντος της Κω.

Μέσα από βίντεο, φωτογραφικό υλικό, στοχευμένες παρουσιάσεις αλλά και απευθείας επαφές με επαγγελματίες του τουρισμού, αναδείχθηκαν οι υπηρεσίες και οι εμπειρίες που προσφέρει ο τόπος μας.

Στην ίδια κατεύθυνση, προωθώντας τον μεγάλο στόχο σύνδεσης της τοπικής παραγωγής και της γαστρονομίας του νησιού μας με τον τουρισμό, σημαντική ήταν η συμβολή των συμπατριωτών μας παραγωγών που πρόσφεραν προϊόντα τους, αξιοποιώντας την σημαντική ευκαιρία να παρουσιαστούν σε διεθνές κοινό, μέσω του περιπτέρου της Κω.

Το περίπτερο της Κω, με ευθύνη του “ΚΩΑΝ – Οργανισμός Διαχείρισης και Προώθησης Προορισμού Κω” που ανέλαβε την κατασκευή, διαχείριση και προώθηση του, ήταν από τα ομορφότερα και πιο εντυπωσιακά της έκθεσης.

Φιλοξένησε τις συναντήσεις των συνεκθετών και επαγγελματιών που συμμετείχαν, αλλά και ειδική εκδήλωση με επαγγελματίες του τουρισμού και εκπροσώπους διεθνών ΜΜΕ, όπου παρουσιάστηκε το τουριστικό προφίλ της Κω, προβλήθηκαν τοπικά προϊόντα και ανακοινώθηκε η πρόσκληση για press trip τον Οκτώβριο, κατά τη διάρκεια της Ιπποκρατικής Εβδομάδας.

Επίσης, κατά τη διάρκεια της έκθεσης πραγματοποιήθηκαν συναντήσεις με στρατηγικούς συνεργάτες του νησιού μας, μερικές από αυτές :

? Fraport, για τη διαμόρφωση της κοινής στρατηγικής του προορισμού για τις σεζόν 2026-2027.

? Αεροπορικές εταιρείες όπως η Jet2 και η easyJet, με στόχο την ανάπτυξη των δρομολογίων προς την Κω για το 2025.

? Διαφημιστικές εταιρείες και κορυφαία διεθνή μέσα, όπως το Disney+ και το National Geographic, για την προώθηση του προορισμού.

Με αυτές τις στρατηγικές κινήσεις, η Κως συνεχίζει στην πορεία ποιοτικής ανάπτυξής της ως κορυφαίος προορισμός, χτίζει ισχυρές συνεργασίες και ενισχύει την τουριστική ταυτότητα του νησιού, στηρίζοντας την τοπική οικονομία.

Γραφείο Τύπου

KOS_ITB Berlin 2025  (3).jpg

KOS_ITB Berlin 2025  (2).jpg

KOS_ITB Berlin 2025  (1).jpg

KOS_ITB Berlin 2025  (9).jpg

KOS_ITB Berlin 2025  (8).jpg

KOS_ITB Berlin 2025  (7).jpg

KOS_ITB Berlin 2025  (6).jpg

KOS_ITB Berlin 2025  (5).jpg

KOS_ITB Berlin 2025  (4).jpg

ΜΟΙΡΑΣΟΥ ΤΟ ΑΡΘΡΟ
Ο σύνδεσμος αντιγράφηκε!
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
ekav1.jpg
Θάνατος 68χρονου Πολωνού χθες στην Κω

Το περιστατικό σημειώθηκε χθες το μεσημέρι, Σάββατο 14 Ιουνίου.

astynomianew.jpg
Τουρίστριες από την Ολλανδία κατήγγειλαν για βιασμό δύο Αλβανούς στην Κω - Αρνούνται τις κατηγορίες οι δύο άνδρες

Οι δύο κατηγορούμενοι δήλωσαν ότι η σεξουαλική πράξη έγινε με τη συναίνεση των δύο γυναικών.

ΑΓΓΕΛΙΕΣ & ADVERTORIALS
15 ΧΡΟΝΙΑ ΣΤΗΝ ΥΠΗΡΕΣΙΑ
ΤΗΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ
ΑΥΤΗ ΤΗ ΣΤΙΓΜΗ ΣΤΗΝ ΚΩ
28 °C
Κυριακή, 15 Ιουνίου 5:55ΜΜ
ΕΦΗΜΕΡΕΥΟΝΤΑ
ΦΑΡΜΑΚΕΙΑ
Απαγορεύεται ρητά η αναπαραγωγή κειμένου ή φωτογραφιών χωρίς άδεια.
Made by Reach Web Agency