
Έληξε η απεργία των οδηγών ταξί στην Κω και έτσι από τις 00.00 τα
ξημερώματα θα ξεκινήσουν να δουλεύουν κανονικά.Η απόφαση πάρθηκε σήμερα το βράδυ στην συνέλευση που είχαν όλοι οι οδηγοί ταξί στις 21:00.
Συνελήφθη ένας 41χρονος ημεδαπός ενώ στη δικογραφία που σχηματίσθηκε περιλαμβάνεται ακόμη ένας 37χρονος