ΣΤΑ
ΓΡΗΓΟΡΑ
Υπάρχει έλεγχος στους κοινόχρηστους χώρους ή, με πολιτικές εντολές, ο καθένας κάνει ό,τι θέλει;

H παρουσίαση της έρευνας με τίτλο " Σχεδιασμός, Υλοποίηση και Παρακολούθηση της Τουριστικής Προβολής και Ανάπτυξης του Δήμου της Κω "

Κοινωνια Τρίτη, 9η Ιουλίου 2024
222eb7f21a8db8e04ca585cdcf8f2bf1.jpg

Παρουσία αρχών, φορέων και ανθρώπων του τουρισμού, πραγματοποιήθηκε η παρουσίαση της έρευνας με τίτλο "Σχεδιασμός, Υλοποίηση, και παρακολούθηση της τουριστικής προβολής και ανάπτυξης Δήμου Κω".

Συγκεκριμένα τη Δεύτερα 8 Ιουλίου, στο Λαογραφικό Μουσείο Κω (ΧΑΝΙ), ο Αναπτυξιακός Οργανισμός Τοπικής Αυτοδιοίκησης (ΚΩ.Α.Ν.), με ομιλητή τον Επίκουρο Καθηγητή του Τμήματος Τουριστικών Σπουδών του Πανεπιστημίου Πειραιώς Δρ. Σωτήριο Βαρελά, παρουσίασε τη μελέτη που αναλύει την αγορά, αλλά έχει και ως σκοπό την ανάλυση του κοινού, τα ποσοστά επισκεψιμότητας, τις εναλλακτικές μορφές τουρισμού καθώς και τους τρόπους που μπορούμε να αυξήσουμε τον branding του νησιού μας.

Αρχικά ο κύριος Βαρελάς, παρουσίασε τα στάδια της έρευνας (πρόκειται για μία μελέτη 200 σελίδων όπως ανέφερε) ενώ ανέλυσε και το overall tourism product του νησιού.

Η Κως εμφανίζει τα δεύτερα υψηλότερα νούμερα σε σχέση με τα υπόλοιπα νησιά του Νοτίου Αιγαίου, με 1.241.099 αφίξεις, με μέσαιο όρο ποσοστού πληρότητας 62% και μέσα ημερήσια τιμή 167,6 ευρώ.

Στη συνέχεια αναφέρθηκε στις αξιολογήσεις των επισκεπτών οι οποίες βρίσκονται σε αρκετά υψηλό επίπεδο, γεγονός που αποδεικνύει τη δυναμική του νησιού και το υψηλό επίπεδο παροχής υπηρεσιών.

Ακόμα παρουσιάστηκαν και οι αρνητικές αξιολογήσεις οι οποίες μεταξύ άλλων αφορούν:

- Τη δυσαρέσκεια από την αποκομιδή των απορριμμάτων.
- Την οργάνωση των πτήσεων του αεροδρομίου της Κω.
- Τη δυσαρέσκεια των επισκεπτών από την έλλειψη αστικών συγκοινωνιών και την αδυναμία οικονομικής μετακίνησής τους.

Η επόμενη θεματολογία η οποία συζητήθηκε ήταν η ανάλυση αγορών και το τουριστικό κοινό της Κω, ενώ αμέσως μετά παρουσιάστηκε και η ανάλυση του προορισμού, βασισμένη στις αξιολογήσεις των επισκεπτών, οι οποίοι, κατά μέσο όρο, μένουν 6 με 7 νύχτες στα καταλύματα της Κω.

Ποιοτικοί στόχοι της Στρατηγικής μάρκετινγκ

Εν συνέχεια παρουσιάστηκαν οι ποιοτικοί στόχοι οι οποίοι τίθενται στην παρούσα στρατηγική marketing ως εξής:

- Αύξηση της αναγνωρισιμότητας της Κω.
- Δημιουργία καλής εικόνας της Κω.
- Ξεκάθαρη ταυτότητα όσον αφορά στους ψηφιακούς χρήστες.
- Μείωση του κόστους προβολής με αύξηση της αποδοτικότητας.

Ακόμα, παρουσιάστηκαν και προτάσεις σχετικά με το προϊόν της Κω και την τιμολόγηση, με τον κ. Βαρελά να αναφέρει ότι πρέπει να υπάρξει ψηφιακή διασύνδεση της τουριστικής καμπάνιας της Κω και συνεργασία με τους Tour Operators για τη διατήρηση του τουρισμού από την ενδοχώρα, διασύνδεση και συνεργασία με τουριστικά γραφεία, που ασχολούνται με τον τουρισμό και έχουν διασυνδέσεις με πολιτιστικούς συλλόγους, επιχειρήσεις εστίασης της Κω. Ο κ. Βαρελάς δήλωσε ότι χρειάζεται και η δημιουργία ενός πολυμεσικού και πολυτροπικού υλικού προβολής της Κω, καθώς και η δημιουργία ενός ολοκληρωμένου marketing consortium μεταξύ Δήμου,Περιφέρειας και ιδιωτών.

Κλείνοντας την παρουσίαση ο κ. Βαρελάς, πρότεινε μερικούς περαιτέρω τρόπους προβολής της Κω, όπως:

- η Διοργάνωση Γαστρονομικού – Οινικού Φεστιβάλ με την πρόσκληση ξένων ΜΜΕ.

- η διοργάνωση συνεδρίου και βραβεύσεων για τον πολιτιστικό τουρισμό.

- η διενέργεια food paths σε διάφορα σημεία της Κω ώστε να προσελκύουν επισκέπτες εκτός των Resort και

- η βράβευση των μεγάλων tour operators – και των παλαιότερων πελατών.

O Δήμαρχος Κω με τη σειρά του, κατά τη διάρκεια της ομιλίας του αναφέρθηκε στο πως λειτουργεί ο Αναπτυξιακός Οργανισμός Τοπικής Αυτοδιοίκησης (ΚΩ.Α.Ν.), μετά τη διάλυση το Ενιαίου Φορέα Τουρισμού, ενώ ο Διευθυντής Τουρισμού της ΚΩ.Α.Ν. ΑΕ, Πέτρος Πικιώνης, μεταξύ άλλων, τόνισε ότι τέτοιες έρευνες πρέπει να γίνονται κάθε δύο χρόνια και πρέπει όλοι να δουλέψουν συλλογικά για το καλό του νησιού.

Μετά το τέλος της παρουσίασης ακολούθησε συζήτηση με τους παρευρισκόμενους να θέτουν και ερωτήσεις.

Δείτε περισσότερα στο βίντεο που ακολουθεί.

IMG-2f0fac763b838cdd663fd035dfaeb803-V.jpg

IMG-7565149008b0ebd9db23573d0cc92262-V.jpg

IMG-f64a557e5d786f637fcb47e6cf2a88c8-V.jpg

IMG-21e166f48d47e2395f3bc0e8bc778bf0-V.jpg

IMG-66e5a01dbbe9c4ed119fe439ded10fe3-V.jpg

IMG-c2784372abc73a8fca7375feb64bb334-V.jpg

IMG-ed2d5ce2883c82d2beec1a28ee2b8d15-V.jpg

IMG-3350faada89f12d92bf4e6fb73a7170d-V.jpg

IMG-6ca577530d2b4208ba5caa91a50acfee-V.jpg

IMG-9962343786b5472b4de777e40effa95f-V.jpg

VIDEO
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
stighmiotipo-othonis-2025-06-14-133043.png
Advertorial 14/06/25
Αυτή την Κυριακή ο Dj YERO στα decks του Ammos Beach Bar

Την Κυριακή 15 Ιουνίου το 3ο μεγάλο του πάρτι, για αυτό το καλοκαίρι!

virus-2.jpg
Εργαστηριακοί Ιατροί της Κω: Βαθύτατη αγανάκτηση και απογοήτευση για τις πρόσφατες δηλώσεις του Υπουργού Υγείας

Ανοιχτή Επιστολή – Απάντηση των Εργαστηριακών Ιατρών της Κω στις Δηλώσεις του Υπουργού Υγείας

dunamh-allghss.png
ΔΥΝΑΜΗ ΑΛΛΑΓΗΣ: Στην Πλατεία Διαγόρα ξεχείλισαν τα φρεάτια…

Από  τη δημοτική παράταξη ΔΥΝΑΜΗ ΑΛΛΑΓΗΣ εκδόθηκε η ακόλουθη ανακοίνωση:

ΑΓΓΕΛΙΕΣ & ADVERTORIALS
15 ΧΡΟΝΙΑ ΣΤΗΝ ΥΠΗΡΕΣΙΑ
ΤΗΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ
ΑΥΤΗ ΤΗ ΣΤΙΓΜΗ ΣΤΗΝ ΚΩ
28 °C
Σάββατο, 14 Ιουνίου 2:22ΜΜ
ΕΦΗΜΕΡΕΥΟΝΤΑ
ΦΑΡΜΑΚΕΙΑ
Απαγορεύεται ρητά η αναπαραγωγή κειμένου ή φωτογραφιών χωρίς άδεια.
Made by Reach Web Agency