
Για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά πραγματοποιήθηκε στο εκκλησάκι των Αγίων Δωδεκανησίων στην περιοχή Μονάγρι ο
εσπερινός της γιορτής των Αγίων Δωδεκανησίων ενώ στην συνέχεια ακολούθησε γλέντι με ζωντανή μουσική και φαγητό.Το εκκλησάκι χτίζεται(δεν έχει τελειώσει ακόμα) από το 2009 στο κτήμα του Μιχάλη Δανελάκη με τις δωρεές αλλά και την αγάπη ανθρώπων του νησιού μας.


Συνελήφθη ένας 41χρονος ημεδαπός ενώ στη δικογραφία που σχηματίσθηκε περιλαμβάνεται ακόμη ένας 37χρονος