Σε συνάντηση καλεί ο Δήμαρχος Θεοδόσης Νικηταράς τους επιχειρηματίες καταστημάτων υγειονομικού ενδιαφέροντος που λειτουργούν στην πόλη της Κω, προκειμένου να συζητήσουν τα ζητήματα που αφορούν στην εύρυθμη λειτουργία των καταστημάτων και στη θετική εικόνα της πόλης, στη διάρκεια της τουριστικής περιόδου.
Η συνάντηση θα πραγματοποιηθεί στο Διεθνές Ιπποκράτειο Ίδρυμα Κω (Δ.Ι.Ι.Κ.) αύριο, Παρασκευή 27 Μαϊου, στις 11.00.
Γραφείο Τύπου
Τι πρέπει να προσέχουν οι καταναλωτές για προσφορές και εκπτώσεις - Ποια Κυριακή θα είναι ανοιχτά τα καταστήματα
Γιώργος Χατζημάρκος: «Με τη συνένωση δυνάμεων και τον κοινό σχεδιασμό, η γεωγραφία γίνεται σύμμαχος και η Ελλάδα, από άκρη σε άκρη, μια γειτονιά ευγενούς άμιλλας και σεβασμού»