Στην Κω βρέθηκε χθες Τετάρτη 23 Σεπτεμβρίου ο Υφυπουργός Τουρισμού Μάνος Κόνσολας, ο οποίος εκτός των συναντήσεων που είχε με τις αρχές του τόπου, παρέστη και στην Γενική Εκλογοαπολογιστική Συνέλευση της Ένωσης Ξενοδόχων Κω.
Το μήνυμα του Μάνου Κόνσολα από την Κω:
Το μήνυμα μου από την Κω για τους επιχειρηματίες, τους εργαζόμενους και τους ανθρώπους του τουρισμού είναι ένα: στα δύσκολα κανείς μόνος του.
Πήραμε και θα παίρνουμε μέτρα για να αντιμετωπίσουμε όλοι μαζί το δύσκολο χειμώνα που έρχεται, για να στηρίξουμε αυτούς που έχουν ανάγκη
Η απόφαση του Αρείου Πάγου για τα δάνεια του Νόμου Κατσέλη διατηρεί ανοιχτά κρίσιμα ερωτήματα - Οι σχεδιασμοί των διαδίκων και η πιθανή παρέμβαση της πολιτείας θα καθορίσουν τις εξελίξεις για δανειολήπτες, servicers, τράπεζες και επενδυτές.