«Ευχαριστήριο»
Οι εκπαιδευτικοί, οι μαθητές και οι γονείς του 2ου Δημοτικού Σχολείου Κω νιώθουμε την ανάγκη να ευχαριστήσουμε από καρδιάς τον ιδιοκτήτη της Εταιρείας Αλουμινοκατασκευών «ΤΖΟΓΙΑΣ GROUP», κο Τζόγια Εμμανουήλ, για την πολύτιμη συνεισφορά του στην προσπάθειά μας για ένα σχολείο σύγχρονο, όμορφο και ικανό να πετύχει.
Η κίνησή του να κατασκευάσει και να δωρίσει στο σχολείο μας αποθήκη αθλητικών καταδεικνύει αίσθημα εταιρικής κοινωνικής ευθύνης, επιλύει ένα χρόνιο πρόβλημά μας και λειτουργεί ανατροφοδοτικά στη συνέχιση του έργου μας.
|
Τι πρέπει να προσέχουν οι καταναλωτές για προσφορές και εκπτώσεις - Ποια Κυριακή θα είναι ανοιχτά τα καταστήματα
Γιώργος Χατζημάρκος: «Με τη συνένωση δυνάμεων και τον κοινό σχεδιασμό, η γεωγραφία γίνεται σύμμαχος και η Ελλάδα, από άκρη σε άκρη, μια γειτονιά ευγενούς άμιλλας και σεβασμού»