Ελληνικός Ερυθρός Σταυρός: Ευχαριστήριο του Π.Τ.  Ε.Ε.Σ. Κω

Δείτε τη σχετική ανακοίνωση!

eruthros-stauros.jpg
stighmiotipo-othonis-2026-06-10-153331.png
banner_900x200-(8).gif
iqos_900x200-w-2-msps-(3).jpg
Κοινωνια Σάββατο, 6η Σεπτεμβρίου 2025

 

Η Πρόεδρος κυρία Ειρήνη Παναγιωτοπούλου και τα Μέλη του Δ.Σ. του Περιφερειακού Τμήματος Κω του Ελληνικού Ερυθρού Σταυρού, εκφράζουμε τις θερμές ευχαριστίες μας στην σύντροφο και τα παιδιά του Ντίνου Γιαννάκου για την ευγενική τους προσφορά προς το Τμήμα μας χρηματικού ποσού εις μνήμην του εκλιπόντος.

 Η κίνηση αυτή  προάγει την κοινωνική αλληλεγγύη και έχει μέγιστη σημασία για τον Ερυθρό Σταυρό, διότι συνδράμει στην υλοποίηση των δράσεων του για την ανακούφιση ευάλωτων συμπολιτών μας.

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
15 ΧΡΟΝΙΑ ΣΤΗΝ ΥΠΗΡΕΣΙΑ
ΤΗΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ
ΑΥΤΗ ΤΗ ΣΤΙΓΜΗ ΣΤΗΝ ΚΩ
26 °C
Πέμπτη, 18 Ιουνίου 8:58ΜΜ
ΕΦΗΜΕΡΕΥΟΝΤΑ
ΦΑΡΜΑΚΕΙΑ
Απαγορεύεται ρητά η αναπαραγωγή κειμένου ή φωτογραφιών χωρίς άδεια.
Made by Reach Web Agency