Ευχαριστήριο της Λέσχης Ελλήνων Καταδρομέων Κω

lek-kw.webp
stighmiotipo-othonis-2026-06-10-153331.png
banner_900x200-(8).gif
iqos_900x200-w-2-msps-(3).jpg
Κοινωνια Παρασκευή, 26η Ιουνίου 2026

Ευχαριστήριο

Η Λέσχη Ελλήνων Καταδρομέων Νήσου Κω εκφράζει τις πιο θερμές και ειλικρινείς ευχαριστίες της στον κ. Κυριάκο Ψαρομπά και την εταιρεία ARGO για την πολύτιμη προσφορά καυσίμων, η οποία ενισχύει ουσιαστικά το έργο μας στη δασοπροστασία του νησιού της Κω.

Η έμπρακτη στήριξή σας αποτελεί παράδειγμα κοινωνικής ευθύνης και αποδεικνύει ότι, όταν οι τοπικές επιχειρήσεις και οι εθελοντές ενώνουν τις δυνάμεις τους, μπορούμε να προστατεύσουμε αποτελεσματικότερα τον φυσικό πλούτο και την ασφάλεια του τόπου μας.

Σας ευχαριστούμε θερμά για την εμπιστοσύνη και τη συμπαράστασή σας. Ευχόμαστε η προσφορά σας να βρει μιμητές και να συνεχίσουμε όλοι μαζί, με συνεργασία και αλληλεγγύη, να στεκόμαστε δίπλα στην κοινωνία και στο περιβάλλον.

Με εκτίμηση,

Το Δ.Σ της Λ.Ε.Κ ΚΩ

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
15 ΧΡΟΝΙΑ ΣΤΗΝ ΥΠΗΡΕΣΙΑ
ΤΗΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ
ΑΥΤΗ ΤΗ ΣΤΙΓΜΗ ΣΤΗΝ ΚΩ
27 °C
Παρασκευή, 26 Ιουνίου 10:33ΠΜ
ΕΦΗΜΕΡΕΥΟΝΤΑ
ΦΑΡΜΑΚΕΙΑ
Απαγορεύεται ρητά η αναπαραγωγή κειμένου ή φωτογραφιών χωρίς άδεια.
Made by Reach Web Agency