Πρωτοφανής ταλαιπωρία των πολιτών στην Κω.
Σε οριακό σημείο έχει φτάσει η κατάσταση με την εξυπηρέτηση πολιτών από εταιρεία ταχυμεταφορών στην Κω, όπως καταγγέλλουν δεκάδες συμπολίτες μας που επικοινώνησαν με το kosnews24. Παρότι τα προβλήματα στη διακίνηση δεμάτων είναι γνωστά εδώ και μήνες, η εικόνα των τελευταίων ημερών ξεπερνά κάθε προηγούμενο.
Τις τελευταίες ημέρες, δεκάδες πολίτες σχημάτισαν ουρές που έφταναν μέχρι τον δρόμο, περιμένοντας για ώρες προκειμένου να ενημερωθούν για την τύχη των δεμάτων τους. Άνθρωποι κάθε ηλικίας, αρκετοί κρατώντας ομπρέλες, περίμεναν ακόμη και υπό βροχή, χωρίς σαφή ενημέρωση και χωρίς να γνωρίζουν αν τελικά θα παραλάβουν τις αποστολές τους.
Σύμφωνα με τις καταγγελίες, πολλά δέματα εμφανίζονται στο σύστημα ως «μη παραδοθέντα» ή «επιστραφέντα». Σε ορισμένες περιπτώσεις μάλιστα, ενώ τα δέματα είχαν φτάσει στην Κω εδώ και μεγάλο χρονικό διάστημα, επεστράφησαν στον αποστολέα, προκαλώντας οικονομική και ψυχολογική ταλαιπωρία στους καταναλωτές.
Η κατάσταση γίνεται ακόμη πιο ανησυχητική ενόψει των εορτών, καθώς πολλοί κάτοικοι του νησιού είχαν παραγγείλει δώρα, τα οποία παραμένουν άφαντα ή έχουν επιστραφεί, χωρίς να φέρουν ευθύνη οι ίδιοι. Πολίτες κάνουν λόγο για πρωτοφανή εικόνα και εκφράζουν την αγανάκτησή τους για την έλλειψη οργάνωσης και επικοινωνίας.
Αξιοσημείωτο είναι ότι όσοι επιχειρούν να επικοινωνήσουν τηλεφωνικά με την εταιρεία, εξυπηρετούνται από αρμόδιο τμήμα στην Αθήνα, το οποίο αναγνωρίζει ότι το πρόβλημα εντοπίζεται αποκλειστικά στην Κω και όχι σε άλλες περιοχές της χώρας. Την ίδια ώρα, συμπολίτες μας τονίζουν πως όταν πραγματοποιούν αγορές από επιχειρήσεις εκτός νησιού, αναγκάζονται να ρωτούν εκ των προτέρων αν η αποστολή γίνεται με άλλη εταιρεία ταχυμεταφορών, ενώ σε διαφορετική περίπτωση, βρίσκονται ακόμα και μπροστά στο δίλημμα να ακυρώσουν την αγορά τους.
Πρωτοφανής ταλαιπωρία των πολιτών στην Κω.
Υπέγραψε σήμερα ο Θεοδόσης Νικηταράς την σύμβαση του έργου.855.471€ το κόστος, από πόρους του Δήμου Κω.