''Εχουμε υποχρέωση να αντισταθούμε ,να μην αφήσουμε το αεροδρόμιο στα χέρια ιδιώτη ,για να μη καταντήσει όπως το ΕΛΕΥΘ.ΒΕΝΙΖΕΛΟΣ να πιέσουμε το ΤΑΙΠΕΔ ώστε το διεθνή αερολιμένα να τον διαχειρίζεται η τοπική κοινωνία'' υπογράμμισε ο κ Γιαλίζης, ο οποίος έχει ήδη καταθέσει πρόταση από το Μάιο στο ΕΒΕΔ χωρίς ωστόσο να υπάρξει εξέλιξη.,
''Το αεροδρόμιο της Κω έχει τζίρο 15.000.000 ε με μέσα έξοδα 7.000.000 -8.000.000 ε, μπορούμε εύκολα να αναλογιστούμε τι κέρδη θα είχε αν εκσυγχρονίζονταν'' , τόνισε ,επισημαίνοντας ότι ο στόχος είναι εφικτός αν ενωθούν όλες οι τοπικές δυνάμεις καθώς προτάσεις υπάρχουν , από τη δημιουργία εταιρείας Μετοχικής με δικαίωμα συμμετοχής κάθε φορέα . πολίτη και δήμου, μέχρι τη προοπτική συνδιαχείρισης με δικλείδες ασφαλείας φυσικά υπέρ της τοπικής οικονομίας.
Τέλος εποχής για το σώμα που δημιουργήθηκε το 1997 - Ο χαρακτηρισμός «ράμπο» και τα προβλήματα που οδήγησαν στην απόφαση για την κατάργησή του - Τι θα γίνει με το προσωπικό και τις υποθέσεις του.
Η ανακοίνωση του ΔΕΔΔΗΕ.
Το επίκεντρο της δόνησης εντοπίζεται 10,2 χιλιόμετρα βορειοανατολικά της Κω.
Είχε καταναλώσει μεγάλη ποσότητα αλκοόλ, υπερβαίνοντας κατά πολύ το επιτρεπόμενο όριο. Δεν διέθετε δίπλωμα οδήγησης, ενώ βρισκόταν και παράνομα στην χώρα μας, καθώς στερούνταν νόμιμων ταξιδιωτικών εγγράφων.