Όπως έγινε γνωστό, η επιτροπή ενστάσεων του υπουργείου Ναυτιλίας ακόμη δεν έχει απαντήσει στα αιτήματα των ακτοπλοϊκών εταιρειών που απορρίφθηκαν στο διαγωνισμό για τις άγονες γραμμές στις 24/10/2012 για τυπικούς κυρίως λόγους και έως τότε τα δρομολόγια θα εξυπηρετούνται από τις εν λόγω δύο εταιρείες με απευθείας ανάθεση.
Έτσι, μέχρι να ολοκληρωθεί ο σχετικός διαγωνισμός το πλοίο «Διαγόρας» θα εκτελεί τα δρομολόγια Πειραιάς - Κάλυμνος - Κως - Νίσυρος - Ρόδος - Καστελλόριζο, Πειραιάς - Πάτμος - Λειψοί - Λέρος - Κάλυμνος - Κως - Σύμη - Ρόδος και Πειραιάς - Αστυπάλαια - Κάλυμνος - Κως - Νίσυρος - Τήλος - Ρόδος. Επίσης, το δρομολόγιο στη γραμμή Σύρος - Εύδηλος - ʼγ. Κήρυκος - Φούρνοι - Καρλόβασι - Βαθύ θα πραγματοποιεί το πλοίο «European express» της C-Link Ferries, θυγατρικής της NEL.
ΡΟΔΙΑΚΗ
Τέλος εποχής για το σώμα που δημιουργήθηκε το 1997 - Ο χαρακτηρισμός «ράμπο» και τα προβλήματα που οδήγησαν στην απόφαση για την κατάργησή του - Τι θα γίνει με το προσωπικό και τις υποθέσεις του.
Η ανακοίνωση του ΔΕΔΔΗΕ.
Το επίκεντρο της δόνησης εντοπίζεται 10,2 χιλιόμετρα βορειοανατολικά της Κω.
Είχε καταναλώσει μεγάλη ποσότητα αλκοόλ, υπερβαίνοντας κατά πολύ το επιτρεπόμενο όριο. Δεν διέθετε δίπλωμα οδήγησης, ενώ βρισκόταν και παράνομα στην χώρα μας, καθώς στερούνταν νόμιμων ταξιδιωτικών εγγράφων.