Το Σάββατο 17 Νοεμβρίου τα εγκαίνια του γραφείου της Χρυσής Αυγής Κω.Δείτε ποιοι βουλευτές θα παρευρεθούν

Πολιτικη Τετάρτη, 14η Νοεμβρίου 2012
Το Σάββατο 17 Νοεμβρίου τα εγκαίνια του γραφείου της Χρυσής Αυγής Κω.Δείτε ποιοι βουλευτές θα παρευρεθούν
ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ 17 ΝΟΕΜΒΡΗ 19:00

Καλούμε τον λαό της Κω, να παρευρεθεί στα εγκαίνια-αγιασμό του γραφείου της Τοπικής Οργάνωσης Κω, το Σάββατο 17 Νοεμβρίου και ώρα 7 το απόγευμα, στην διευθυνση: ΟΜΗΡΟΥ και ΞΕΝΟΚΡΙΤΟΥ στο Ζηπάρι.

Στην εκδήλωση θα παρευρεθούν οι βουλευτές του Λαϊκού Συνδέσμου Γιάννης Λαγός και Γιώργος Γερμενής. Θα ακολουθήσουν ομιλίες.

ΟΛΟΙ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΤΟ ΣΑΒΒΑΤΟ ΣΤΑ ΕΓΚΑΙΝΙΑ!

Η ΕΛΛΑΔΑ ΣΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ!

Χρυσή Αυγή Κω

Γραφείο Τύπου

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
15 ΧΡΟΝΙΑ ΣΤΗΝ ΥΠΗΡΕΣΙΑ
ΤΗΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ
ΑΥΤΗ ΤΗ ΣΤΙΓΜΗ ΣΤΗΝ ΚΩ
29 °C
Παρασκευή, 26 Ιουνίου 8:20ΜΜ
ΕΦΗΜΕΡΕΥΟΝΤΑ
ΦΑΡΜΑΚΕΙΑ
Απαγορεύεται ρητά η αναπαραγωγή κειμένου ή φωτογραφιών χωρίς άδεια.
Made by Reach Web Agency