Αναγνώστης:τελικά ο Καισερλης σας κάνει ότι,τι θέλει.Οι σημαίες του δεσπόζουν σε όλο το νησί

Πολιτικη Σάββατο, 27η Οκτωβρίου 2012
Αναγνώστης:τελικά ο Καισερλης σας κάνει ότι,τι θέλει.Οι σημαίες του δεσπόζουν σε όλο το νησί
Αγαπητό kosnews24 σας στέλνω την άποψη μου για ένα θέμα και παρακαλώ να την δημοσιεύσετε.

Όταν είχε βγει η σημαία του Δήμου της Κω (αυτή η τρισάθλια σημαία) όλοι έιχατε ξεσηκωθεί και τον βρίζατε μέσα από τα σχόλια σας στις τοπικές εφημερίδες.Ο Καΐσερλης σαν παλιά καραβάνια τις κατέβασε από κάποια σημεία για να ηρεμήσει ο κόσμος και τώρα μετά από κάποιους μήνες τις έχει να ανεμίζουν όμορφα και ωραία. Τώρα κανένας σας δεν μιλάει...τελικά ο Καΐσερλης σας κάνει ότι θέλει ή η μνήμη σας είναι μικρή.

Δείτε την εικόνα με την άθλια σημαία του Δήμου να ανεμίζει δίπλα στις ελληνικές ΝΤΡΟΠΗ

Ευχαριστώ για την φιλοξενία

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
15 ΧΡΟΝΙΑ ΣΤΗΝ ΥΠΗΡΕΣΙΑ
ΤΗΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ
ΑΥΤΗ ΤΗ ΣΤΙΓΜΗ ΣΤΗΝ ΚΩ
29 °C
Παρασκευή, 26 Ιουνίου 6:36ΜΜ
ΕΦΗΜΕΡΕΥΟΝΤΑ
ΦΑΡΜΑΚΕΙΑ
Απαγορεύεται ρητά η αναπαραγωγή κειμένου ή φωτογραφιών χωρίς άδεια.
Made by Reach Web Agency