Τελικά η ΣΥΜΜΑΧΙΑ φαίνεται πως θα πάρει ''σάρκα και οστά''

Πολιτικη Τετάρτη, 10η Οκτωβρίου 2012
Τελικά η ΣΥΜΜΑΧΙΑ φαίνεται πως θα πάρει ''σάρκα και οστά''
Τελικά η ΣΥΜΜΑΧΙΑ φαίνεται πως θα πάρει ''σάρκα και οστά'' αφού όπως δήλωσε σήμερα ο Δήμαρχος Κω εγκρίθηκε από τον επίτροπο η εκταμίευση των 120.000 ευρώ .Μένει να δούμε πλέον τον ρόλο της Δημοτικής Αρχής και ποιοι φορείς θα πάρουν μέρος σε αυτή την προσπάθεια.
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
15 ΧΡΟΝΙΑ ΣΤΗΝ ΥΠΗΡΕΣΙΑ
ΤΗΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ
ΑΥΤΗ ΤΗ ΣΤΙΓΜΗ ΣΤΗΝ ΚΩ
30 °C
Παρασκευή, 26 Ιουνίου 5:00ΜΜ
ΕΦΗΜΕΡΕΥΟΝΤΑ
ΦΑΡΜΑΚΕΙΑ
Απαγορεύεται ρητά η αναπαραγωγή κειμένου ή φωτογραφιών χωρίς άδεια.
Made by Reach Web Agency