Ξεκινάει μετά το τέλος της τουριστικής περιόδου το αποχετευτικό δίκτυο της Καρδάμαινας.

Πολιτικη Πέμπτη, 4η Οκτωβρίου 2012
Ξεκινάει μετά το τέλος της τουριστικής περιόδου το αποχετευτικό δίκτυο της Καρδάμαινας.

ΤΟ ΔΗΛΩΣΕ Ο Θ. ΝΙΚΗΤΑΡΑΣ

Με το πέρας της τουριστικής περιόδου θα ξεκινήσουν οι διαδικασίες για την κατασκευή του αποχετευτικού δικτύου,διάρκειας 18 μηνών.

Το έργο είναι ενταγμένο στο ΕΠΠΕΡΡΑ συνολικού προϋπολογισμού 5.500.000,00 Ευρώ.

To έργο αφορά αποκλειστικώς το δίκτυο αποχέτευσης ακαθάρτων στους διανοιγμένους δρόμους του υφιστάμενου σχεδίου πόλεως του οικισμού της Καρδάμαινας και των έργων μεταφοράς στο υφιστάμενο αντλιοστάσιο το οποίο έχει κατασκευαστεί με την εργολαβία κατασκευής του βιολογικού της Καρδάμαινας.

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
15 ΧΡΟΝΙΑ ΣΤΗΝ ΥΠΗΡΕΣΙΑ
ΤΗΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ
ΑΥΤΗ ΤΗ ΣΤΙΓΜΗ ΣΤΗΝ ΚΩ
30 °C
Παρασκευή, 26 Ιουνίου 3:20ΜΜ
ΕΦΗΜΕΡΕΥΟΝΤΑ
ΦΑΡΜΑΚΕΙΑ
Απαγορεύεται ρητά η αναπαραγωγή κειμένου ή φωτογραφιών χωρίς άδεια.
Made by Reach Web Agency