«
Γκάζι» στην ιδιωτικοποίηση των περιφερειακών αεροδρομίων της χώρας πατάει το υπουργείο Ανάπτυξης, Ανταγωνιστικότητας, Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων. Την Πέμπτη πρόκειται να ανακοινώσει το πλαίσιο πολιτικής για την αξιοποίησή τους, το οποίο έχει καταρτιστεί με τη συνεργασία του ΤΑΙΠΕΔ.
Το σχέδιο Εθνικής Πολιτικής Αεροδρομίων προβλέπει την ιδιωτικοποίηση των μεγάλων περιφερειακών αεροδρομίων μέσω ΣΔΙΤ, ενώ
υπό τον έλεγχο του Δημοσίου φαίνεται ότι θα παραμείνουν τα πολύ μικρά αεροδρόμια για τα οποία δεν θεωρείται πιθανό να υπάρξει επενδυτικό ενδιαφέρον λόγω μειωμένης κίνησης.
Πρόκειται για ουσιαστική αλλαγή στον σχεδιασμό του προηγούμενου διαστήματος που πρότεινε την ομαδοποίηση των αεροδρομίων
σε μεικτά σχήματα με μικρά και μεγάλα αεροδρόμια, ώστε κοντά στα μεγάλα αεροδρόμια της περιφέρειας που έχουν σημαντική επιβατική κίνηση και αναμένεται να προσελκύσουν σημαντικό ενδιαφέρον,
να δωθούν -υποχρεωτικά- και τα μικρά. Τα αεροδρόμια της Ρόδου, της Κω, του Ηρακλείου, της Θεσσαλονίκης, της Κέρκυρας και των Χανίων, τα οποία διακινούν περισσότερο από 1 εκατομμύριο επιβάτες ετησίως, εκτιμάται ότι μπορούν να ιδιωτικοποιηθούν χωρίς πρόβλημα καθώς θεωρείται βέβαιο ότι θα προσελκύσουν ενδιαφέρον.
euro2day