Πληρώθηκαν επιτέλους οι εργαζόμενοι του προγράμματος Κοινωφελούς Εργασίας

Πολιτικη Πέμπτη, 20η Σεπτεμβρίου 2012
Πληρώθηκαν επιτέλους οι εργαζόμενοι του προγράμματος Κοινωφελούς Εργασίας
Μετά από τις συντονισμένες προσπάθειες της Διεύθυνσης Προγραμματισμού και του Γραφείου Προσωπικού του Δήμου της Κω σε συνεργασία με το παράρτημα του ΙΝΕ της ΓΣΕΕ στα Δωδεκάνησα, που είναι και ο ανάδοχος φορέας του προγράμματος Κοινωφελούς Εργασίας του Υπουργείου Απασχόλησης, διευθετήθηκε το πρόβλημα που είχε προκύψει με την πληρωμή των εργαζομένων και από χθες έχουν πληρωθεί οι δικαιούχοι τόσο για τον μήνα Ιούλιο όσο και για το μήνα Αύγουστο.

Επίσης ο Δήμαρχος έλαβε τη ρητή διαβεβαίωση ότι η ροή των πληρωμών θα συνεχιστεί πλέον κανονικά και δεν θα προκύψει εκ νέου πρόβλημα έως την ολοκλήρωση του προγράμματος.

ΓΡΑΦΕΙΟ ΤΥΠΟΥ ΔΗΜΟΥ ΚΩ

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
15 ΧΡΟΝΙΑ ΣΤΗΝ ΥΠΗΡΕΣΙΑ
ΤΗΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ
ΑΥΤΗ ΤΗ ΣΤΙΓΜΗ ΣΤΗΝ ΚΩ
27 °C
Παρασκευή, 26 Ιουνίου 1:44ΜΜ
ΕΦΗΜΕΡΕΥΟΝΤΑ
ΦΑΡΜΑΚΕΙΑ
Απαγορεύεται ρητά η αναπαραγωγή κειμένου ή φωτογραφιών χωρίς άδεια.
Made by Reach Web Agency