ΣΤΑ
ΓΡΗΓΟΡΑ
Ετοίμασαν επιχείρηση απομάκρυνσης για τους Ρομά αλλά όπως πάντα δεν ήταν έτοιμοι, για το μετά... Λες και θα εξαφανίζονταν!

Απορρίφθηκε η απόφαση του δημοτικού συμβουλίου για το κέντρο ανακύκλωσης στον Λινοπότι.

Πολιτικη Τετάρτη, 19η Σεπτεμβρίου 2012
Απορρίφθηκε η απόφαση του δημοτικού συμβουλίου για το κέντρο ανακύκλωσης στον Λινοπότι.
ΑΠΟΡΡΙΨΗ της απόφασης του δημοτικού συμβουλίου " για την εγκατάσταση

κέντρου συλλογής και συσκευασίας προδιαλεγμένων ανακυκλώσιμων υλικών επί της

κτηματολογικής μερίδας 511Δ γαιών Πυλίου"

---Είναι λυπηρό που για μια απλή ιδιωτική επένδυση συλλογής προδιαλεγμένων ανακυκλώσιμων απορριμμάτων με κλειστό δίκτυο συνεργατών του επενδυτή, που δεν δημιουργεί επιβάρυνση στο περιβάλλον, να έχουμε ξεκινήσει από το Αύγουστο του 2011 και να είμαστε ακόμη στο ΜΗΔΕΝ!!!

Γιατί;

Μα γιατί ο κ. Δήμαρχος του νησιού μας, δεν θέλει για τους δικούς του λόγους να γίνει η επένδυση, προβάλλοντας ασύστατες αιτιάσεις, λέγοντας ψέματα, παραβαίνοντας την κείμενη κρατική νομοθεσία και ξεπερνώντας κάθε όριο λογικής συμπεριφοράς.

---Οι νομοθετικές αλλαγές του 2011, οδήγησαν σε σύγχυση υπηρεσιακών αρμοδιοτήτων και διαδικασιών. Το πλαίσιο διευκρινίστηκε τέλος Ιανουαρίου 2012. Έτσι ενώ ξεκινήσαμε 2 Αυγούστου 2011 από την Περιφέρεια Ν. Αιγαίου φθάσαμε στις 26-2-2012 όπου με αίτηση μας προς το πολεοδομικό γραφείο του Δημου Κω, ζητούσαμε: ''Βεβαίωσης χρήσεων γης'' και ''θεώρησης όρων δόμησης'' για την ΚΜ 511Δ Γαιών Πυλίου, για το μελλοντικό έργο ''κατασκευή εγκαταστάσεων συλλογής και επεξεργασίας ανακυκλώσιμων υλικών'', των κκ. Εϊνμπερκ Ρούκ και του Γιώργου Καμπούρη αδειοδοτημένου επιχειρηματία για δραστηριότητες συλλογής και μεταφοράς μη επικινδύνων αποβλήτων.

---Στις 24-4-2012 μας δόθηκε απάντηση της πολεοδομίας Κω απ 1111/2012 με το οποίο η βεβαίωση και η θεώρηση των όρων δόμησης μεταβιβάζονταν στον πρόεδρο του δημοτικού συμβουλίου για να μας παραχωρηθούν μετά από απόφαση του δημοτικού συμβουλίου Κω!!!

Στο έγγραφο της πολεοδομίας Κω προβάλλονταν ο ισχυρισμός ότι η απ' ευθείας χορήγηση των ζητούμενων βεβαιώσεων προσκρούει στην απόφαση του δημοτικού συμβουλίου 211/2011 για αναστολή ανέγερσης ξενοδοχειακών μονάδων και στην εν συνεχεία απόφαση Δημάρχου απ 20558/2011 όπου ο ίδιος μόνος του, αποφασίζει ότι εκείνη η δέσμευση ισχύει για ιδιωτικούς χώρους επεξεργασίας αποβλήτων!!! Γιατί εκείνη η απόφαση του δημοτικού συμβουλίου ΔΕΝ ΑΝΑΦΕΡΟΝΤΑΝ στους χώρους επεξεργασίας αποβλήτων παρά μόνο σε ξενοδοχεία.

---Επισκεφτήκαμε προσωπικά τον κ. Δήμαρχο (29-4-2012), εκφράσαμε τις αντιρρήσεις μας στις πρακτικές του και ζητήσαμε να μας δοθούν οι βεβαιώσεις της πολεοδομίας, γιατί είναι τυπική διοικητική πράξη δημοσίας υπηρεσίας στην οποία κακώς εμπλέκεται ο ίδιος. Μας υποσχέθηκε ότι θα φροντίσει να μας χορηγηθούν οι βεβαιώσεις. Στις 4-5-2012 υποβάλαμε σημείωμα στην γραμματεία Δημάρχου υπενθυμίζοντας την υποχρέωση του να αποδεσμεύσει την υπηρεσία από την εντολή κατακράτησης των βεβαιώσεων! Αντί αυτών η καθυστέρηση συνεχίζονταν με αποτέλεσμα μετά 3,5 μήνες από την αίτηση μας να μην έχουμε απάντηση. Τότε καταθέσαμε μήνυση κατηγορώντας τον Δήμαρχο Κω για υπέρβαση καθήκοντος γιατί παραβιάζει τον Ν. 3852/2011 (ΦΕΚ87Α/2011) περί αρμοδιοτήτων Δημάρχων και τους νόμους Ν.2690/1999 (αρθ. 4 υποχρέωση χορήγησης απάντησης εντός 50 ημερών) και Ν.3528/2007 (αρθ. 36 υποχρέωση απάντησης εντός 10 ημερών).

---- Μέσα Ιουνίου, πιεζόμενος ο κ. Δήμαρχος αναγνωρίζει (σιωπηλά) το ψέμα των ισχυρισμών του ότι η απ' ευθείας χορήγηση της θεώρησης όρων δόμησης προσκρούει στην απόφαση του δημοτικού συμβουλίου, αναγκάζεται να εισάγει ειδικό θέμα στο δημοτικό συμβούλιο: ''λήψη απόφασης επί αιτήσεως για την εγκατάσταση κέντρου διαλογής και συσκευασίας αποδιαλεγμένων ανακυκλώσιμων υλικών κλπ'' και μέσα από διαλυτικές διαδικασίες, με αποχωρήσεις συμβούλων της παράταξης του και με ισχνή πλειοψηφία 9 προς 8 παίρνεται η από τον κ. Δήμαρχο διατεταγμένη απόφαση 280/18-6-2012 απαγόρευσης της συγκεκριμένης επένδυσης, για την οποία κατατεθέσαμε προσφυγή ακύρωσης στην αποκεντρωμένη περιφέρεια Αιγαίου.

Ο δήμος εχει γνώμη για την χωροθετηση επιχειρηματικών εγκαταστάσεων, αλλά δεν μπορεί να τις απαγορεύει με αποφάσεις του δημοτικού συμβουλίου υποκαθιστώντας το κράτος και τις υπηρεσιες του οι οποίες με βαση την νομοθεσία είναι υπεύθυνες. Ας είχε φροντίσει ο κ. Δήμαρχος να έχουμε χωροταξικό σχέδιο και με βαση αυτό να αποφασίζουν ο Δήμος, οι Δημότες και οι Επενδυτές.

----Χθες, 17-9-2012 αναρτήθηκε στο ΔΙΑΥΓΕΙΑ η ΑΠΟΡΡΙΨΗ της απόφασης του δημοτικού συμβουλίου. (ΑΔΑ: Β4ΘΞΟΡ1Ι-Ν5Ω: Αποδεχόμαστε ως νόμω βάσιμη την από 29.06.2012 ειδική διοικητική προσφυγή των κ.κ.Έινμπερτ Ρουκ και Γεώργιου Καμπούρη κατά της υπ' αρ. 280/18.06.2012 (Α.Δ.Α.: Β4ΛΜΩΛΕ-1ΑΑ)απόφασης του Δημοτικού Συμβουλίου Κω και ακυρώνουμε την υπ' αρ. 280/18.06.2012)

--- Η υπόθεση όμως θα εχει συνέχεια.

Η χώρα μας βρίσκεται σε συνθήκες διάλυσης μετά από λαθροχειρίες της πολιτικής της ηγεσίας.

Δεν έχουμε αυταπάτες ότι θα αλλάξουμε τα πράγματα με τις φωνές μας.

Όμως σαν πολίτες, όλοι μας, έχουμε καθήκον όπου βλέπουμε πολιτικές λαθροχειρίες, ανηθικότητα, εκφυλισμό και πολιτική ή διοικητική αδράνεια να αντιστεκόμαστε!!!

---Δεν απειλούμε αλλά οι κκ δημοτικοί σύμβουλοι που ψηφίσαν την παραπάνω απαράδεκτη απόφαση, μαζί με τον κ. Δήμαρχο θα κληθούν να δικαιολογήσουν την πράξη τους και ενδεχομένως να αποζημιώσουν τους θιγομένους. Η υψηλή τους θέση τους επιβάλλει πριν ψηφίσουν να μελετούν το θέμα και να σκέφτονται την νομιμότητα της ψήφου τους.

Έχουν κάθε δικαίωμα και καθήκον να απαιτούν υψηλά στάνταρτ λειτουργίας κάθε επιχείρησης που δρα στο νησί μας. Αυτό πρέπει να κάνουν και με την συγκεκριμένη πρόταση επένδυσης. Δεν έχουν όμως δικαίωμα να ψηφίζουν ''αβλεπώς'' ότι τους ''πασάρει'' ο κ. Δήμαρχος. Δεν μπορούν να κινούνται εκτός του πλαισίου δημοκρατικής λειτουργίας των θεσμών και του κρατικού επιμερισμού υπευθυνοτήτων.

Πρέπει να γνωρίζουν ότι με την ψήφο τους όχι μόνο καθυστέρησαν μια επένδυση περιβαλλοντικού χαρακτηρα σε εποχή επενδυτικής ενδείας, αλλά κυρίως συμβάλλουν στην διατήρηση της αντιδημοκρατικής λειτουργίας της παράταξης τους και του δημοτικού συμβουλίου.

Σημ: Για την υπόθεση αυτή έχουν κατατεθεί καταγγελίες σε 2 Υπουργεία και σε 11 κρατικές υπηρεσιακές και ελεγκτικές αρχές, κατά Δήμαρχου και κάθε εμπλεκομένου δημόσιου πολιτικού ή υπηρεσιακού πρόσωπου.

Νίκος Μυλωνάς

ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ
ΑΠΟΚΕΝΤΡΩΜΕΝΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΑΙΓΑΙΟΥ
ΓΕΝΙΚΗ Δ/ΝΣΗ ΕΣΩΤΕΡΙΚΗΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ
Δ/ΝΣΗ ΕΣΩΤΕΡΙΚΩΝ
ΤΜΗΜΑ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ
Πειραιάς, 31 Αυγούστου 2012
Αρ. Πρωτ.: 37640/4862
Ταχ. Δ/νση: Ακτή Μιαούλη & Μ. Μπότσαρη 2-8
Τ.Κ.: 185 38, Πειραιάς
Πληροφορίες: Κυριακούλα Πετροχείλου
Τηλέφωνο: 213-2026845
Fax: 210-4291553
ΘΕΜΑ: Ειδική διοικητική προσφυγή των κ.κ. Έινμπερτ Ρουκ και Γεώργιου
Καμπούρη κατά της υπ’ αρ. 280/18.06.2012 απόφασης του Δημοτικού
Συμβουλίου Κω
Α Π Ο Φ Α Σ Η
Η ΓΕΝΙΚΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ ΑΠΟΚΕΝΤΡΩΜΕΝΗΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΑΙΓΑΙΟΥ
Έχοντας υπόψη:
1. τις διατάξεις των άρθρων 214 (“Αρχές”) παρ. 1 και 2, 227 (“Ειδική διοικητική προσφυγή-
Αιτήσεις θεραπείας”) παρ. 1α΄, 1β΄, 2 και 238 (“Έλεγχος νομιμότητας πράξεων Ο.Τ.Α.
αστική και πειθαρχική ευθύνη αιρετών μέχρι την έναρξη λειτουργίας της Αυτοτελούς
Υπηρεσίας Εποπτείας Ο.Τ.Α.”) παρ. 1 και 4 του ν. 3852/2010 “Νέα αρχιτεκτονική της
Αυτοδιοίκησης και της Αποκεντρωμένης Διοίκησης - Πρόγραμμα Καλλικράτης” (Φ.Ε.Κ.
87/τ. Α΄/07.06.2010),
2. τις διατάξεις του άρθρου 24 του π.δ. 143/2010 “Οργανισμός Αποκεντρωμένης Διοίκησης
Αιγαίου” (Φ.Ε.Κ. 236/τ. Α΄/27.12.2010),
3. την υπ’ αρ. πρωτ. 7709/06.09.2011 απόφαση του Γενικού Γραμματέα Αποκεντρωμένης
Διοίκησης Αιγαίου,
4. το υπ’ αρ. πρωτ. 7666 (εγκ. 11)/07.02.2007 έγγραφο του Υπουργείου Εσωτερικών,
Αποκέντρωσης και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης, με θέμα: “Εποπτεία των πράξεων των
συλλογικών και μονομελών οργάνων των πρωτοβάθμιων ΟΤΑ”,
5. το υπ’ αρ. πρωτ. 74895 (εγκ. 60)/30.12.2010 (Α.Δ.Α.: 4ΙΙΚΚ-Υ2) έγγραφο του
Υπουργείου Εσωτερικών, Αποκέντρωσης και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης, με θέμα:
“Έλεγχος νομιμότητας πράξεων Ο.Τ.Α., Αστική και Πειθαρχική ευθύνη αιρετών μέχρι την
έναρξη λειτουργίας της Αυτοτελούς Υπηρεσίας Εποπτείας Ο.Τ.Α. (άρθρο 238 του ν.
3852/2010 «Πρόγραμμα Καλλικράτης»),
6. το υπ’ αρ. πρωτ. 5370 (εγκ. 15)/02.02.2011 (Α.Δ.Α.: 4ΑΛ9Κ-Κ) έγγραφο του Υπουργείου
Εσωτερικών, Αποκέντρωσης και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης, με θέμα: “Έλεγχος
ΑΔΑ: Β4ΘΞΟΡ1Ι-Ν5Ωνομιμότητας πράξεων Ο.Τ.Α. και αναζήτηση πειθαρχικής ευθύνης αιρετών μέχρι την
έναρξη λειτουργίας της Αυτοτελούς Υπηρεσίας Εποπτείας Ο.Τ.Α. (άρθρο 238 του ν.
3852/2010 «Πρόγραμμα Καλλικράτης»),
7. την από 29.06.2012 ειδική διοικητική προσφυγή των κ.κ. Έινμπερτ Ρουκ και Γεώργιου
Καμπούρη, που περιήλθε στο Τμήμα Προσωπικού της Διεύθυνσης Εσωτερικών της
υπηρεσίας μας με το υπ’ αρ. πρωτ. 28998/3912/02.07.2012 (κατόπιν της υπ’ αρ. πρωτ.
7709/06.09.2011 απόφασης του Γενικού Γραμματέα Αποκεντρωμένης Διοίκησης Αιγαίου)
κατά της υπ’ αρ. 280/18.06.2012 (Α.Δ.Α.: Β4ΛΜΩΛΕ-1ΑΑ) και τα συνημμένα επί αυτής
έγγραφα,
8. το υπ’ αρ. 13/2012 απόσπασμα πρακτικού με την υπ’ αρ. 280/18.06.2012 απόφαση του
Δημοτικού Συμβουλίου Κω, η οποία ελήφθη κατά τη συνεδρίαση της 18.06.2012, με 30
ο
θέμα ημερήσιας διάταξης: “Λήψη απόφασης επί της αιτήσεως για την εγκατάσταση
κέντρου συλλογής και συσκευασίας προδιαλεγμένων ανακυκλώσιμων υλικών επί της
κτηματολογικής μερίδας 511Δ γαιών Πυλίου” που αναρτήθηκε στο διαδικτυακό τόπο
“Διαύγεια” την 27.06.2012, με Α.Δ.Α.: Β4ΛΜΩΛΕ-1ΑΑ,
9. το υπ’ αρ. πρωτ. 24281/27.07.2012 απαντητικό έγγραφο του Δήμου Κω, με θέμα:
«Αποστολή φακέλου προσφυγής», κατόπιν του υπ’ αρ. πρωτ. οικ.
29626/3975/04.07.2012 εγγράφου της υπηρεσίας μας και
10.το φάκελο της υπόθεσης.
Επειδή, σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου 214 (“Αρχές”) παρ. 1 και 2 του ν. 3852/2010 “Νέα
αρχιτεκτονική της Αυτοδιοίκησης και της Αποκεντρωμένης Διοίκησης – Πρόγραμμα Καλλικράτης”
(Φ.Ε.Κ. 87/τ. Α’/07.06.2010), “1. Στους δήμους και τις περιφέρειες, καθώς και στα νομικά
πρόσωπα αυτών ασκείται εποπτεία από το Κράτος, η οποία συνίσταται αποκλειστικά σε έλεγχο
νομιμότητας των πράξεών τους και σε πειθαρχικό έλεγχο των αιρετών. 2. Η εποπτεία δεν
επιτρέπεται να εμποδίζει την πρωτοβουλία και την ελεύθερη δράση των οργανισμών τοπικής
αυτοδιοίκησης, ούτε να θίγει τη διοικητική και την οικονομική αυτοτέλειά τους”.
Επειδή, σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου 227 (“Ειδική διοικητική προσφυγή-Αιτήσεις
θεραπείας”) παρ. 1α΄ του ανωτέρω νόμου, “Οποιοσδήποτε έχει έννομο συμφέρον μπορεί να
προσβάλει τις αποφάσεις των συλλογικών ή μονομελών οργάνων των δήμων, των περιφερειών,
των νομικών προσώπων δημοσίου δικαίου και των συνδέσμων για λόγους νομιμότητας, μέσα σε
προθεσμία δεκαπέντε (15) ημερών από τη δημοσίευση της απόφασης ή την ανάρτησή της στο
διαδίκτυο ή από την κοινοποίησή της ή αφότου έλαβε γνώση αυτής”.
Επειδή, σύμφωνα με τις διατάξεις της παρ. 1β΄του ως άνω άρθρου του ιδίου νόμου, “Προσφυγή
επιτρέπεται και κατά παράλειψης οφειλόμενης νόμιμης ενέργειας των οργάνων της προηγούμενης
παραγράφου. Στην περίπτωση αυτή η προσφυγή ασκείται εντός δεκαημέρου από την άπρακτη
παρέλευση της ειδικής προθεσμίας που, τυχόν, τάσσει ο νόμος για την έκδοση της οικείας πράξης,
διαφορετικά μετά την παρέλευση τριμήνου από την υποβολή της σχετικής αίτησης του
ενδιαφερομένου”.
Επειδή, σύμφωνα με τις διατάξεις της παρ. 2 του ανωτέρω άρθρου του ιδίου νόμου, “Ο Ελεγκτής
Νομιμότητας αποφαίνεται επί της προσφυγής μέσα σε αποκλειστική προθεσμία δύο (2) μηνών από
την υποβολή της. Αν παρέλθει η ανωτέρω προθεσμία χωρίς να εκδοθεί απόφαση, θεωρείται ότι η
προσφυγή έχει σιωπηρώς απορριφθεί”.
Επειδή, σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου 238 (“Έλεγχος νομιμότητας πράξεων Ο.Τ.Α.
αστική και πειθαρχική ευθύνη αιρετών μέχρι την έναρξη λειτουργίας της Αυτοτελούς Υπηρεσίας
Εποπτείας Ο.Τ.Α.”) παρ. 1 και 4 του ιδίου νόμου, “1. Μέχρι την έναρξη λειτουργίας της
Αυτοτελούς Υπηρεσίας Εποπτείας Ο.Τ.Α., ο έλεγχος νομιμότητας των πράξεων κατά τα άρθρα
225, 226 και 227 του παρόντος ασκείται από το Γενικό Γραμματέα της οικείας Αποκεντρωμένης
ΑΔΑ: Β4ΘΞΟΡ1Ι-Ν5ΩΔιοίκησης και τις Ειδικές Επιτροπές του άρθρου 152 του Κ.Δ.Κ., οι οποίες βρίσκονται στις έδρες
των περιφερειών που ανήκουν στην ανωτέρω Αποκεντρωμένη Διοίκηση…4. Μέχρι την έναρξη
λειτουργίας της Αυτοτελούς Υπηρεσίας Εποπτείας Ο.Τ.Α. δεν εφαρμόζεται η παράγραφος 3 του
άρθρου 227 του παρόντος”.
Επειδή, σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου 24 του π.δ. 143/2010 “Οργανισμός Αποκέντρωσης
Διοίκησης Αιγαίου” (Φ.Ε.Κ. 236/τ. Α’/27.12.2010), “Μέχρι την έναρξη λειτουργίας της Αυτοτελούς
Υπηρεσίας Εποπτείας ΟΤΑ η εποπτεία του Κράτους επί των ΟΤΑ και των νομικών τους προσώπων,
όπως αυτή ορίζεται στο άρθρο 214 του ν. 3852/2010, ασκείται από το Τμήμα Προσωπικού και τα
Τμήματα Διοικητικού – Οικονομικού της Αποκεντρωμένης Διοίκησης Αιγαίου”.
Επειδή, σύμφωνα με την υπ’ αρ. πρωτ. 7709/06.09.2011 απόφαση του Γενικού Γραμματέα
Αποκεντρωμένης Διοίκησης Αιγαίου, ορίστηκε, όπως το Τμήμα Προσωπικού της Διεύθυνσης
Εσωτερικών της Αποκεντρωμένης Διοίκησης Αιγαίου ασκεί αποκλειστικά την αρμοδιότητα ελέγχου
προσφυγών των Ο.Τ.Α. α’ βαθμού, έως την έναρξη λειτουργίας της Αυτοτελούς Υπηρεσίας
Εποπτείας Ο.Τ.Α.
Επειδή η απόφαση του Γενικού Γραμματέα Αποκεντρωμένης Διοίκησης Αιγαίου εκδίδεται εντός
της προθεσμίας δύο (2) μηνών του άρθρου 227 (“Ειδική διοικητική προσφυγή-Αιτήσεις
θεραπείας”) του ν. 3852/2010 “Νέα αρχιτεκτονική της Αυτοδιοίκησης και της Αποκεντρωμένης
Διοίκησης – Πρόγραμμα Καλλικράτης” (Φ.Ε.Κ. 87/τ. Α’/07.06.2010) από τη λήψη της πράξης και
των στοιχείων που προβλέπονται από το νόμο για την έκδοσή της και είναι κρίσιμα για τη
διάγνωση της υπόθεσης, τα οποία ζητήθηκαν εμπροθέσμως από την υπηρεσία μας.
Επειδή με την ως άνω ειδική διοικητική προσφυγή ζητείται η ακύρωση της υπ’ αρ.
280/18.06.2012 απόφασης του Δημοτικού Συμβουλίου Κω με την οποία αποφασίστηκε να μην
επιτραπεί η εγκατάσταση του Κέντρου Συλλογής και Συσκευασίας Προδιαλεγμένων
Ανακυκλώσιμων Υλικών επί της Κ.Μ. 511Δ γαιών Πυλίου Κω, που βρίσκεται στην περιοχή Λινοπότι
Δήμου Κω.
Επειδή σε περίπτωση υποβολής προσφυγής ο έλεγχος του Γενικού Γραμματέα της οικείας
Αποκεντρωμένης Διοίκησης αφορά καταρχήν το παραδεκτό αυτής και στη συνέχεια το βάσιμο.
Εφόσον κριθεί ότι η προσφυγή είναι παραδεκτή, τότε ελέγχεται το βάσιμο αυτής, διαφορετικά
απορρίπτεται ως απαράδεκτη.
Επειδή προϋποθέσεις του παραδεκτού της προσφυγής είναι: (i) το έννομο συμφέρον του
προσφεύγοντος, (ii) η προθεσμία και (iii) η φύση της προσβαλλόμενης πράξης.
Επειδή, κατά πάγια νομολογία του ΣτΕ (ΣτΕ 1002/2007), το έννομο συμφέρον πρέπει να είναι
άμεσο, προσωπικό και ενεστώς, να υπάρχει δε στο πρόσωπο του προσφεύγοντα κατά την έκδοση
της προσβαλλόμενης διοικητικής πράξης, κατά την άσκηση του ενδίκου μέσου και κατά τη
συζήτηση της υπόθεσης. Για την ύπαρξη του έννομου συμφέροντος, κατά τα ανωτέρω, δεν αρκεί
το γενικό ενδιαφέρον κάθε πολίτη, αλλά απαιτείται ιδιαίτερο και άμεσο έννομο συμφέρον η
ύπαρξη του οποίου κρίνεται, όταν η πράξη ή η απόφαση δεν απευθύνεται ευθέως προς τον
προσφεύγοντα, μόνον εφόσον δημιουργεί γι’ αυτόν συγκεκριμένες έννομες συνέπειες από το
σύνδεσμο που υπάρχει μεταξύ των εννόμων αποτελεσμάτων, τα οποία επέρχονται από την
προσβαλλόμενη διοικητική πράξη και το περιεχόμενο μιας συγκεκριμένης νομικής κατάστασης ή
ιδιότητας στην οποία βρίσκεται ή την οποία έχει και επικαλείται ο αιτών-προσφεύγων (ΣτΕ
2717/2007, Ολ. ΣτΕ 971/1998, Ολ. ΣτΕ 2856/1985, Ολ. ΣτΕ 2855/1985). Κατά τα ανωτέρω
αναφερόμενα και προκειμένου το έννομο συμφέρον να είναι προσωπικό, μεταξύ της
προσβαλλόμενης πράξης και του προσφεύγοντος πρέπει να υπάρχει ειδική σχέση, η οποία θίγεται
κατά τρόπο βλαπτικό είτε από την προσβαλλόμενη πράξη είτε από την παράλειψη από οφειλόμενη
νόμιμη ενέργεια, δηλαδή τούτο να συνδέεται άμεσα με την βλάβη που υφίσταται ο αιτών (ΣτΕ
ΑΔΑ: Β4ΘΞΟΡ1Ι-Ν5Ω2998/1998, 2305/1995). Περαιτέρω, το έννομο συμφέρον πρέπει να είναι άμεσο, δηλαδή τη
βλάβη από την προσβαλλόμενη πράξη να υφίσταται προσωπικώς ο ίδιος ο αιτών-προσφεύγων και
όχι άλλο πρόσωπο με το οποίο ο αιτών συνδέεται ή συνδεόταν με ορισμένη σχέση (ΣτΕ
605/2008). Τέλος, πρέπει να είναι ενεστώς, δηλαδή η βλάβη να υφίσταται τόσο κατά το χρόνο
της έκδοσης της πράξης ή της συντέλεσης της παράλειψης, όσο και κατά το χρόνο συζήτησης της
αίτησης ακύρωσης (ΣτΕ 4045/1996). Συμφέρον μέλλον ή ενδεχόμενο (ΣτΕ 2449/1980) και
αόριστο ή απλώς προσδοκώμενο ή παρελθόν καθιστά την προσφυγή απαράδεκτη.
Επειδή στην προκειμένη περίπτωση οι προσφεύγοντες έχουν έννομο συμφέρον για την ακύρωση
της προσβαλλόμενης απόφασης, διότι με την τελευταία δεν επιτρέπεται η εγκατάσταση του
Κέντρου Συλλογής και Συσκευασίας Προδιαλεγμένων Ανακυκλώσιμων Υλικών επί της Κ.Μ. 511Δ
γαιών Πυλίου Κω, κύριος του οποίου είναι ο προσφεύγων κ. Έινμπερτ Ρουκ, ενώ ο έτερος
προσφεύγων Γεώργιος Καμπούρης είναι μισθωτής του εν λόγω ακίνητου.
Επειδή, σύμφωνα με τις διατάξεις της παρ. 1α΄του άρθρου 227 (“Ειδική διοικητική προσφυγή-
Αιτήσεις θεραπείας”) και 238 (“Έλεγχος νομιμότητας πράξεων Ο.Τ.Α. αστική και πειθαρχική
ευθύνη αιρετών μέχρι την έναρξη λειτουργίας της Αυτοτελούς Υπηρεσίας Εποπτείας Ο.Τ.Α.”) παρ.
1 του ν. 3852/2010 “Νέα αρχιτεκτονική της Αυτοδιοίκησης και της Αποκεντρωμένης Διοίκησης –
Πρόγραμμα Καλλικράτης” (Φ.Ε.Κ. 87/τ. Α’/07.06.2010), ως έναρξη της δεκαπενθήμερης
προθεσμίας για την υποβολή ειδικής διοικητικής προσφυγής ενώπιον εν προκειμένω του Γενικού
Γραμματέα Αποκεντρωμένης Διοίκησης τίθεται η επομένη από τη δημοσίευση της απόφασης ή την
ανάρτησή της στο διαδίκτυο ή την κοινοποίησή της ή τη γνώση αυτής.
Επειδή, η υπό κρίση προσφυγή κατατέθηκε στην υπηρεσία μας προς εξέταση, διά
τηλεομοιοτυπίας, την 29.06.2012 με το υπ’ αρ. πρωτ. 28998/3912 και η προσβαλλόμενη απόφαση
αναρτήθηκε στο διαδικτυακό τόπο “Διαύγεια” την 27.06.2012, (Α.Δ.Α.: Β4ΛΜΩΛΕ-1ΑΑ) και ως εκ
τούτου η εν λόγω προσφυγή έχει κατατεθεί εμπροθέσμως.
Επειδή η προσβαλλόμενη απόφαση έχει εκτελεστό χαρακτήρα.
Επειδή, κατά τα ανωτέρω διαλαμβανόμενα, η εξεταζόμενη προσφυγή έχει κατατεθεί παραδεκτώς,
συνεπώς γίνεται τυπικώς δεκτή και εξετάζεται περαιτέρω.
Επειδή ο Γενικός Γραμματέας εξετάζει μόνο τους λόγους που προβάλλονται με την προσφυγή και
δεν ερευνά και άλλους λόγους ακυρότητας της πράξης, οι οποίοι δεν προβάλλονται από τον
προσφεύγοντα.
Επειδή οι προσφεύγοντες επικαλούνται ως λόγο ακύρωσης της προσβαλλόμενης απόφασης ότι η
τελευταία είναι άκυρη εξαιτίας αναρμοδιότητας του εκδόντος αυτής οργάνου, ουσιαστικής και
νομικής αβασιμότητας.
Επειδή, εν προκειμένω, το Δημοτικό Συμβούλιο Κω αναρμοδίως εξέδωσε την ως άνω
προσβαλλόμενη απόφαση, δεδομένου ότι οι προσφεύγοντες είχαν απευθυνθεί με αίτησή τους
στην πολεοδομία του εν λόγω δήμου, η οποία ήταν και η αποκλειστικώς αρμόδια να απαντήσει επί
της αίτησης. Κατά συνέπεια, ο λόγος ακυρότητας της προσβαλλόμενης απόφασης που
προβάλλεται από τους προσφεύγοντες κρίνεται ως νόμω βάσιμος.
Επειδή, κατόπιν των ανωτέρω διαλαμβανομένων, παρέλκει η εξέταση των λοιπών λόγων της υπό
εξέταση προσφυγής, ως αλυσιτελής.
ΑΔΑ: Β4ΘΞΟΡ1Ι-Ν5ΩΓια τους λόγους αυτούς:
ΑΠΟΦΑΣΙΖΟΥΜΕ
Αποδεχόμαστε ως νόμω βάσιμη την από 29.06.2012 ειδική διοικητική προσφυγή των κ.κ.
Έινμπερτ Ρουκ και Γεώργιου Καμπούρη κατά της υπ’ αρ. 280/18.06.2012 (Α.Δ.Α.: Β4ΛΜΩΛΕ-1ΑΑ)
απόφασης του Δημοτικού Συμβουλίου Κω και ακυρώνουμε την υπ’ αρ. 280/18.06.2012 (Α.Δ.Α.:
Β4ΛΜΩΛΕ-1ΑΑ).
Κατά της απόφασης αυτής μπορείτε να προσφύγετε, εντός ενός (1) μηνός από την κοινοποίηση
αυτής στην Ειδική Επιτροπή, που εδρεύει στην Αποκεντρωμένη Διοίκηση Αιγαίου στη Ρόδο
(Πλατεία Ελευθερίας), σύμφωνα με τις διατάξεις των άρθρων 238 (“Έλεγχος νομιμότητας
πράξεων Ο.Τ.Α. αστική και πειθαρχική ευθύνη αιρετών μέχρι την έναρξη λειτουργίας της
Αυτοτελούς Υπηρεσίας Εποπτείας Ο.Τ.Α.”) παρ. 1 του ν. 3852/2010 “Νέα αρχιτεκτονική της
Αυτοδιοίκησης και της Αποκεντρωμένης Διοίκησης – Πρόγραμμα Καλλικράτης” (Φ.Ε.Κ. 87/τ.
Α΄/07.06.2010) και 151 (“Προσφυγή κατά των αποφάσεων του Γενικού Γραμματέα”) του ν.
3463/2006 “Κύρωση του Κώδικα Δήμων και Κοινοτήτων” (Φ.Ε.Κ. 114/τ. Α΄/30.06.2006).
Η ΓΕΝΙΚΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ
ΑΠΟΚΕΝΤΡΩΜΕΝΗΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΑΙΓΑΙΟΥ
ΧΡΙΣΤΙΑΝΑ Δ. ΚΑΛΟΓΗΡΟΥ
Προς
-κ. Έινμπερτ Ρουκ
853 00 Αμπάβαρη Κω
-κ. Γεώργιο Καμπούρη
853 00 Αμπάβαρη Κω
Κοινοποίηση
1.Δήμο Κω
2.Τμήμα Διοίκησης Ν. Δωδεκανήσου
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
limenikonew.png
Θάνατος 82χρονου Πολωνού λουόμενου στην Κω

Ανασύρθηκε χωρίς τις αισθήσεις του, από τη θαλάσσια περιοχή του Μαστιχαρίου.

astynomia-1-(1).jpg
ΚΩΣ: Εξαρθρώθηκε εγκληματική ομάδα που διακινούσε παράνομους μετανάστες από την Τουρκία στην Ελλάδα

Συνελήφθησαν στην Κω τρία μέλη του κυκλώματος. Κατασχέθηκαν 12.760 ευρώ, 820 πακέτα λαθραία τσιγάρα, πλωτό σκάφος κ.α.

29152323.jpg
Ολοκληρώθηκε η συμφωνία του Ομίλου Κυπριώτη με την HIG

Ένα ιστορικό κεφάλαιο για την τουριστική ανάπτυξη της Κω αλλάζει σελίδα.

ΑΓΓΕΛΙΕΣ & ADVERTORIALS
15 ΧΡΟΝΙΑ ΣΤΗΝ ΥΠΗΡΕΣΙΑ
ΤΗΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ
ΑΥΤΗ ΤΗ ΣΤΙΓΜΗ ΣΤΗΝ ΚΩ
21 °C
Παρασκευή, 20 Ιουνίου 6:53ΠΜ
ΕΦΗΜΕΡΕΥΟΝΤΑ
ΦΑΡΜΑΚΕΙΑ
Απαγορεύεται ρητά η αναπαραγωγή κειμένου ή φωτογραφιών χωρίς άδεια.
Made by Reach Web Agency