ΣΤΑ
ΓΡΗΓΟΡΑ
Ετοίμασαν επιχείρηση απομάκρυνσης για τους Ρομά αλλά όπως πάντα δεν ήταν έτοιμοι, για το μετά... Λες και θα εξαφανίζονταν!

Το επικίνδυνο δεν είναι η μη υπογραφή της σύμβασης Δήμου-ΕΒΕΔ-RAYANAIR αλλά η απουσία νέας δημοτικής πολιτικής για τον τουρισμό.

Πολιτικη Τετάρτη, 5η Σεπτεμβρίου 2012
Το επικίνδυνο δεν είναι η μη υπογραφή της σύμβασης Δήμου-ΕΒΕΔ-RAYANAIR αλλά η απουσία νέας δημοτικής πολιτικής για τον τουρισμό.
Η μη υπογραφή (ακόμη) της σύμβασης συνεργασίας Δήμου-ΕΒΕΔ-RAYANAIR εχει αναδεχθεί σε μείζον οικονομικό-κοινωνικό-πολιτικό τοπικό θέμα. Θα το σχολιάσουμε ως πολιτικό θέμα που αφορά την συνεργασία φορέων της κοινωνίας μας με μια αεροπορική εταιρεία χαμηλού κόστους μεταφοράς ελεύθερων τουριστών στο νησί μας.

1.για την επιδότηση: Οι αεροπορικές εταιρείες χαμηλού κόστους έχουν καταφέρει να ελέγχουν ένα σημαντικό τμήμα της μαζικής τουριστικής αγοράς. Γι αυτό θα συμφωνήσουμε στην ανάγκη εμπλοκής της κοινωνίας μας σε αυτό το κομμάτι του τουρισμού. Αυτή η εμπλοκή στα πρώτα της στάδια (όπως τώρα) είναι αποδεκτό και λογικό να γίνει με την συμμετοχή της πολιτικής ηγεσίας του νησιού. Δεν επιτρέπεται όμως να γίνει μια μόνιμη κατάσταση επιδόματος και χρηματικής ενίσχυσης από την πλευρά του Δημου. Οι συνεχείς επιδοματικές πολιτικές με δημόσιο χρήμα οδήγησαν σε καταστροφές. Είναι και κοινωνικά άδικες γιατί είναι πάντοτε επιλεκτικές και παραβιάζουν το κριτήριο της ισότητας. Είναι αναποτελεσματικές γιατί δημιουργούν παθητικές καταστάσεις και δεν οδηγούν στην ενεργό δράση. Αυτό έγινε με το συνολικό τουριστικό προϊόν της χωρας μας. Ενώ σε πρώτη φάση οι εποδιτήσεις βοήθησαν και ήταν αναντικατάστατος παράγοντας της τουριστικής ανάπτυξης από ένα σημείο και περα είχαν αρνητικά αποτελέσματα. Συνεπώς ο Δήμος μας πρέπει να εμπλακεί στο παιγνίδι για μια 3-ετια ή 5-ετία δεσμευόμενος από τώρα για το συνολικό ποσό που είναι διατεθειμένος να επιδοτήσει την συγκεκριμένη δράση. Καθαρά λόγια και καθαρές πράξεις.

2.Για την απουσία διαφάνειας: Είναι ακατανόητη η συνεχιζόμενη απόκρυψη στοιχείων σε σχέση με την διαπραγμάτευση με την RAYANAIR. Ούτε στο δημοτικό συμβούλιο ούτε στον ΔΟΤ εχει δοθεί έγγραφη αναφορά για το περιεχόμενο των διαπραγματεύσεων και τα σημεία διαφωνίας. Είναι λογικό ο καθένας να λέει ότι θέλει. Όμως με την αδιαφάνεια καλύπτονται κυρίως οι πολιτικοί χειρισμοί! Γι αυτό ποτέ δεν μάθαμε ποιος κορόιδεψε την RAYANAIR, (αν κορόιδεψε). Δεν μαθαίνουμε γιατί η μυστικοπάθεια εξυπηρετεί την σκοπιμότητα. Δεν μαθαίνουμε γιατί η αδιαφάνεια καλύπτει υπόγειες διαδρομές μαύρου πολιτικού χρήματος.

3.για την καταστροφή των μικρομεσαίων: Λέγονται υπερβολές. Το μοντέλο του τουρισμού ΜΕΓΑΛΗ απουσία του! Για παράδειγμα όταν ψηφίζαμε την χρηματοδότηση της RAYANAIR τα προηγούμενα χρόνια, ζητούσαμε με την αποτίμηση της διαμονής των πελατών της σε τουριστικά καταλύματα ανά στο νησί μας δεν ανατρέπεται με την χρηματοδότηση RAYANAIR. Το μοντέλο θα αλλάξει στο επίπεδο που ξεκαθαριστούν οι ρόλοι σε κάθε επίπεδο εξουσίας και τεθεί ως στόχος η πραγματική ενίσχυση των μικρομεσαίων με ένα σύνολο μέτρων. Για τον Δήμο μας ο οποίος συνέβαλε σε μεγάλο βαθμό στον χαρακτηρα του μοντέλου και του τουριστικού προϊόντος του νησιού μας, αναλογεί η ευθύνη του κεντρικού σχεδιασμού. Του σχεδιασμού όχι από την πλευρά της μεγιστοποίησης των κερδών αλλά από την μεριά της ποιότητας του τουριστικού προϊόντος, της κοινωνικής δικαιοσύνης με την έννοια της αποφυγής της συγκέντρωσης του πλούτου σε ελάχιστους μεγαλοκεφαλαιούχους και της διασφάλισης των φυσικών πόρων του νησιού. Ο Δήμος μας αντί να πηγαίνει στις τουριστικές εκθέσεις, στα ποταμόπλοια, να κάνει τα στραβά μάτια στα χρέη επιχειρήσεων και να συνεχίζει μια επιδοματική πολιτική χαμηλής χρέωσης στο νερό, στα σκουπίδια, στους κοινοχρήστους χώρους κλπ εχει την ΤΕΡΑΣΤΙΑ ευθύνη της μελέτης της αγοράς, της παρακολούθησης των αλλαγών και της ανανέωσης του τουριστικού προϊόντος και των τεχνικών παραγωγής τους! Εχει την ευθύνη του σχεδιασμού του έλεγχου και της οργάνωσης του χώρου, των υπηρεσιών και των μετακινήσεων! Εδώ είναι η ευθυνη και η κατηγορία και την σύνταξη μιας στοιχειώδους μελέτης για να πεισθεί η κοινωνία για την χρησιμότητα της σύμβασης αλλά κυρίως για να διατυπωθούν προτάσεις που οι τουρίστες των RAYANAIR να κατευθύνονται σε μικρές μονάδες κι όχι σε μεγάλα ξενοδοχεία και μάλιστα all in. Όμως ούτε το ερωτηματολόγιο θεσμοθετήθηκε να συμπληρώνεται εθελοντικά για να έχουμε κάποια στοιχεία.

4.Το επικίνδυνο δεν είναι η μη υπογραφή της σύμβασης Δήμου-ΕΒΕΔ-RAYANAIR αλλά η απουσία νέας δημοτικής πολίτικης για τον τουρισμό.

Για την Σ.Ε. Ν. Μυλωνάς

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
limenikonew.png
Θάνατος 82χρονου Πολωνού λουόμενου στην Κω

Ανασύρθηκε χωρίς τις αισθήσεις του, από τη θαλάσσια περιοχή του Μαστιχαρίου.

astynomia-1-(1).jpg
ΚΩΣ: Εξαρθρώθηκε εγκληματική ομάδα που διακινούσε παράνομους μετανάστες από την Τουρκία στην Ελλάδα

Συνελήφθησαν στην Κω τρία μέλη του κυκλώματος. Κατασχέθηκαν 12.760 ευρώ, 820 πακέτα λαθραία τσιγάρα, πλωτό σκάφος κ.α.

29152323.jpg
Ολοκληρώθηκε η συμφωνία του Ομίλου Κυπριώτη με την HIG

Ένα ιστορικό κεφάλαιο για την τουριστική ανάπτυξη της Κω αλλάζει σελίδα.

ΑΓΓΕΛΙΕΣ & ADVERTORIALS
15 ΧΡΟΝΙΑ ΣΤΗΝ ΥΠΗΡΕΣΙΑ
ΤΗΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ
ΑΥΤΗ ΤΗ ΣΤΙΓΜΗ ΣΤΗΝ ΚΩ
22 °C
Παρασκευή, 20 Ιουνίου 12:25ΠΜ
ΕΦΗΜΕΡΕΥΟΝΤΑ
ΦΑΡΜΑΚΕΙΑ
Απαγορεύεται ρητά η αναπαραγωγή κειμένου ή φωτογραφιών χωρίς άδεια.
Made by Reach Web Agency