Χιόνισε και στην Ζια

Κοινωνια Τετάρτη, 9η Μαρτίου 2011
Χιόνισε και στην Ζια
xioniΛίγο μετά τις 18:00 άρχισε να χιονίζει και στην Ζιά μάλιστα κάτοικοι του χωριου να μας λένε ότι η χιονόπτωση ήταν ισχυρή,δυστυχώς πριν κανένα 20 λεπτο σταμάτησε να χιονίζει αλλά είναι πολύ πιθανό αν χιονίσει ξανα το βράδυ.
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
15 ΧΡΟΝΙΑ ΣΤΗΝ ΥΠΗΡΕΣΙΑ
ΤΗΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ
ΑΥΤΗ ΤΗ ΣΤΙΓΜΗ ΣΤΗΝ ΚΩ
22 °C
Πέμπτη, 25 Ιουνίου 8:45ΠΜ
ΕΦΗΜΕΡΕΥΟΝΤΑ
ΦΑΡΜΑΚΕΙΑ
Απαγορεύεται ρητά η αναπαραγωγή κειμένου ή φωτογραφιών χωρίς άδεια.
Made by Reach Web Agency