Ασθενής με ιό του Δυτικού Νείλου στο Νοσοκομείο Ρόδου

Κοινωνια Πέμπτη, 26η Ιουλίου 2012
Ασθενής με ιό του Δυτικού Νείλου στο Νοσοκομείο Ρόδου
55χρονος έλληνας απο τη Σάμο νοσηλεύεται εδώ και 8 ημέρες στην Εντατική του Νοσοκομείου της Ρόδου με μηνιγγοεγκεφαλίτιδα που οφείλεται στον ιο του δυτικού Νείλου. Ο άνδρας ήρθε στο γενικό νοσοκομείο της Ρόδου απο τη Σάμο, με ελικόπτερο του ΕΚΑΒ, διασωληνωμένος,με υψηλό πυρετό επειδή δεν υπήρχε κρεββάτι στην εκεί εντατική. Όπως δήλωσε πριν απο λίγο ο διοικητής του νοσοκομείου Ρόδου Βασίλης Παπανικόλας στο ραδιόφωνο του Σκάι των Αθηνών και τον Δημήτρη Οικονόμου, ο ασθενής απο χθες είναι αποσωληνωμένος και αύριο θα πάρει εξιτήριο.Το περιστατικό κρατήθηκε μυστικό προφανώς για να μην πέσει πανικός...Τώρα που ο ασθενής είναι καλά, δόθηκε στη δημοσιότητα. Πηγή: VERENA.GR
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
stighmiotipo-othonis-2026-06-25-120831.png
Πότε ξεκινούν οι θερινές εκπτώσεις 2026, ποια Κυριακή θα είναι ανοιχτά τα καταστήματα

Τι πρέπει να προσέχουν οι καταναλωτές για προσφορές και εκπτώσεις - Ποια Κυριακή θα είναι ανοιχτά τα καταστήματα

eoe_6.jpg
Η Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου η πρώτη Ολυμπιακή Περιφέρεια της χώρας – Υπεγράφη  Μνημόνιο Συνεργασίας με την Ελληνική Ολυμπιακή Επιτροπή

Γιώργος Χατζημάρκος: «Με τη συνένωση δυνάμεων και τον κοινό σχεδιασμό, η γεωγραφία γίνεται σύμμαχος και η Ελλάδα, από άκρη σε άκρη, μια γειτονιά ευγενούς άμιλλας και σεβασμού»

15 ΧΡΟΝΙΑ ΣΤΗΝ ΥΠΗΡΕΣΙΑ
ΤΗΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ
ΑΥΤΗ ΤΗ ΣΤΙΓΜΗ ΣΤΗΝ ΚΩ
23 °C
Πέμπτη, 25 Ιουνίου 11:06ΜΜ
ΕΦΗΜΕΡΕΥΟΝΤΑ
ΦΑΡΜΑΚΕΙΑ
Απαγορεύεται ρητά η αναπαραγωγή κειμένου ή φωτογραφιών χωρίς άδεια.
Made by Reach Web Agency