ΣΤΑ
ΓΡΗΓΟΡΑ
Ετοίμασαν επιχείρηση απομάκρυνσης για τους Ρομά αλλά όπως πάντα δεν ήταν έτοιμοι, για το μετά... Λες και θα εξαφανίζονταν!

Συζήτηση και Ψήφισμα στο Δημ. Συμβ. του Δήμου για τον Κρατικό Αερολιμένα Κω

Πολιτικη Κυριακή, 22η Ιουλίου 2012
Συζήτηση και Ψήφισμα στο Δημ. Συμβ. του Δήμου για τον Κρατικό Αερολιμένα Κω
Συζήτηση και Ψήφισμα στο Δημ. Συμβ. του Δήμου για τον Κρατικό Αερολιμένα Κω

Ο εκπρόσωπος μας στο δημοτικό συμβούλιο (Ν. Τσακίρης) θα θεσει θέμα συζήτησης προ-ημερησίας διατάξεως της 23-7-2012 την προωθούμενη εκποίηση του Κρατικού Αερολιμένα Κω και θα προτείνει το παρακάτω Σχέδιο ψηφίσματος.

Καλούμε όλες τις δημοτικές παρατάξεις να προετοιμαστούν και να υποστηρίξουν ένα ομόφωνο ψήφισμα.

"Στην Ελλάδα, όπου, σύμφωνα με τα επίσημα στοιχεία το 80% της τουριστικής κίνησης διακινείται αεροπορικά και τα έσοδα από τον τουρισμό αντιστοιχούν περίπου στο 20% του ΑΕΠ, είναι αυτονόητο ότι, τα κρατικά αεροδρόμια αποτελούν βασικό μοχλό ανάπτυξης της οικονομίας και του κοινωνικού γίγνεσθαι.

Το αεροδρόμιο δεν είναι απλά μια οικονομική μονάδα, όπως οποιαδήποτε επιχείρηση και δεν μπορεί να αντιμετωπιστεί με αυστηρά ιδιωτικοοικονομικά κριτήρια μόνο. Το αεροδρόμιο είναι ένας ζωντανός και συνεχώς μετεξελισσόμενος οργανισμός, με πολλαπλές και ποικίλες επιρροές στην τοπική και στην εθνική οικονομία, καθώς και στον κοινωνικό ιστό της ευρύτερης περιοχής του.

Είναι δεδομένο λοιπόν ότι, οποιαδήποτε παρέμβαση στον οργανισμό αυτόν που δεν θα λάβει υπόψη όλες τις παραμέτρους και θα κινηθεί μόνο στα πλαίσια ιδεοληπτικών μοντέλων, χωρίς ουδεμία μελέτη σκοπιμότητας, έχει μαθηματικά συντριπτικές πιθανότητες να οδηγήσει σε μαρασμό την τοπική και ευρύτερη οικονομία και την κοινωνια.

Ειδικότερα το Αεροδρόμιο Κω, με τα σοβαρότατα προβλήματα της γεωπολιτικής θέσης του και της απομόνωσης από το κέντρο, ζητάμε τα παρακάτω:

- Ο Κρατικός Αερολιμένας της Κω, να παραμείνει περιουσία του ελληνικού λαού και ειδικότερα της τοπικής κοινωνίας.

- Να δίνονται στο εν λόγω αεροδρόμιο τα έσοδα που παράγει και του αναλογούν, τα οποία σύμφωνα με τον ανταποδοτικό τους χαρακτήρα πρέπει να επιστρέφονται στον επιβάτη με τη παροχή καλύτερων υπηρεσιών, υποδομών και ανάπτυξης και τα οποία πρέπει να συντηρούν και τα μικρά αεροδρόμια με τα μηδενικά έσοδα που έχουν, αλλά λειτουργούν για κοινωνικούς και εθνικούς λόγους. Τα έσοδα αυτά δεν πρέπει να «ρίχνονται» στον «πίθο των Δαναΐδων» του Κράτους, με απώτερο στόχο την απαξίωση και στη συνέχεια το ξεπούλημα των αεροδρομίων «αντί πινακίου φακής».

- Να δοθεί η δυνατότητα στο αεροδρόμιο, με τη σημερινή κρατική μορφή του, να λειτουργήσει και να αναπτυχθεί, ώστε η τιμολογιακή πολιτική να ασκείται από το Κράτος, προκειμένου να είναι οικονομικά ελκυστικό για τους χρήστες του και να συνεχίσει να ανταποκρίνεται στο ρόλο του σαν μοχλού ανάπτυξης και κοινωνικής προσφοράς. Αυτό αποτελεί μονόδρομο, διότι ένα ακριβό αεροδρόμιο (βλέπε το «Ελ. Βενιζέλος») θα «διώξει» τους κυριότερους πελάτες του, που είναι οι charter πτήσεις, σε άλλους φθηνότερους ανταγωνιστικούς προορισμούς εκτός Ελλάδας.

- Να υπάρξουν ανταποδοτικά οφέλη για την τοπική κοινωνία στην περιοχή πέριξ του αεροδρομίου, έναντι της πιθανής όχλησης που αυτό δημιουργεί.

Ο Κρατικός Αερολιμένας Κω πρέπει να συνεχίσει να παρέχει τις υπηρεσίες του προς τους χρήστες, σαν Κρατικό - Δημοτικό αεροδρόμιο έχοντας τη δυνατότητα να βελτιώσει και αναπτύξει τις υποδομές και υπηρεσίες του με τα έσοδά του, έχοντας μοναδικό γνώμονα το εθνικό και τοπικό συμφέρον και όχι οποιονδήποτε άγνωστο επιχειρηματικό στόχο, που μπορεί να εξυπηρετεί τα πραγματικά συμφέροντα του ιδιώτη ιδιοκτήτη σε άλλους τουριστικούς προορισμούς, αδιαφορώντας πλήρως για την ανάπτυξη της περιοχής.''

Η Γραμματεία της Σ.Ε.

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
stighmiotipo-othonis-2025-06-18-204448.png
Δήμος Κω: 17 χιλιόμετρα ασφαλτοστρώσεις ολοκληρώθηκαν μετά από δεκαετίες στο Λινοπότη - Θα διορθωθούν οι αστοχίες στις διαγραμμίσεις

Από λάθος εκτίμηση στη ρύθμιση των παραμέτρων που απαιτούνται για την ορθή χάραξη, εκ μέρους του χειριστή της εργολήπτριας εταιρείας, παρουσιάστηκαν παρεκκλίσεις σε σημεία του οδοστρώματος, σε ότι αφορά τη διατήρηση σταθερού άξονα και πλάγιων γραμμών οριοθέτησης του πλάτους της οδού.

50067e4e-laboratory-2815641_1280.jpg
Ιατρικός Σύλλογος Κορινθίας: «Στήριξη προς τους Εργαστηριακούς Ιατρούς της Κω»

''Η επιλογή της στοχοποίησης των ιατρών της Κω από τον Υπουργό Υγείας, με χαρακτηρισμούς που δεν συνάδουν με τη θεσμική του ιδιότητα, προκαλεί θλίψη και προβληματισμό''.

dethak.jpg
Προγραμματισμένη διακοπή υδροδότησης αύριο Πέμπτη στην Αντιμάχεια

Λόγω προγραμματισμένων απαραίτητων εργασιών στο δίκτυο ύδρευσης.

ΑΓΓΕΛΙΕΣ & ADVERTORIALS
15 ΧΡΟΝΙΑ ΣΤΗΝ ΥΠΗΡΕΣΙΑ
ΤΗΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ
ΑΥΤΗ ΤΗ ΣΤΙΓΜΗ ΣΤΗΝ ΚΩ
22 °C
Πέμπτη, 19 Ιουνίου 5:46ΠΜ
ΕΦΗΜΕΡΕΥΟΝΤΑ
ΦΑΡΜΑΚΕΙΑ
Απαγορεύεται ρητά η αναπαραγωγή κειμένου ή φωτογραφιών χωρίς άδεια.
Made by Reach Web Agency