1 Γιατί αφού υπάρχει εκπαιδευτικός να καλύψει το κενό που δημιουργήθηκε σε νηπιαγωγείο της Κω δεν το κάνει και προτίμησε να πάρει τη νηπιαγωγό από την Κέφαλο;
2 Γιατί προτίμησε να πάρει τη δασκάλα από το νηπιαγωγείο της Κεφάλου λίγες μέρες πριν την λήξη του σχολικού έτους και όχι από ένα ανενεργό γραφείο;
3 Η νηπιαγωγός που βρίσκεται στο γραφείο(το κλειστό) σε πιο νηπιαγωγείο είναι τοποθετημένη και δε βρίσκεται στη θέση της ;
4 Το γραφείο αφού έχει κλείσει γιατί είναι ανοικτό ;Ποιος έχει την ευθύνη για ότι υπάρχει στο γραφείο;
5 Γιατί επιτρέπει σε εκπαιδευτικό να το παίζει προϊστάμενη αρχή και να απουσιάζει από το σχολείο του;
6 Ποια συμφέροντα εξυπηρετεί;
ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ
Από λάθος εκτίμηση στη ρύθμιση των παραμέτρων που απαιτούνται για την ορθή χάραξη, εκ μέρους του χειριστή της εργολήπτριας εταιρείας, παρουσιάστηκαν παρεκκλίσεις σε σημεία του οδοστρώματος, σε ότι αφορά τη διατήρηση σταθερού άξονα και πλάγιων γραμμών οριοθέτησης του πλάτους της οδού.
''Όλα τριγύρω αλλάζουνε κι όλα τα ίδια μένουν''.
''Η επιλογή της στοχοποίησης των ιατρών της Κω από τον Υπουργό Υγείας, με χαρακτηρισμούς που δεν συνάδουν με τη θεσμική του ιδιότητα, προκαλεί θλίψη και προβληματισμό''.
Λόγω προγραμματισμένων απαραίτητων εργασιών στο δίκτυο ύδρευσης.