Η αυτοκτονία του 38χρονου Δρ. Γεωλογίας Νίκου Παλυβού συγκλονίζει.
Είχε εκλεγεί Λέκτορας του Πανεπιστημίου Αθηνών, αλλά δεν είχε προχωρήσει ο διορισμός του, λόγω του μνημονίου, όπως και άλλων μελών του ΔΕΠ.
Χωρίς ελπίδα δε ζει κανείς.
Καμιά χώρα δεν μπορεί να σταθεί όρθια και να δώσει μάχη μέσα σε ένα κλίμα φόβου, ανασφάλειας και κατάθλιψης.
Αυτές τις ώρες δε χρειάζεται να πούμε τίποτα.
Μιλάει από μόνη της η απονενοημένη αυτή πράξη.
Ας σκεφτούμε όμως...
Ας προβληματιστούμε όλοι...
Στην οικογένεια του εκφράζω τα ειλικρινή μου συλλυπητήρια...
Τι πρέπει να προσέχουν οι καταναλωτές για προσφορές και εκπτώσεις - Ποια Κυριακή θα είναι ανοιχτά τα καταστήματα
Γιώργος Χατζημάρκος: «Με τη συνένωση δυνάμεων και τον κοινό σχεδιασμό, η γεωγραφία γίνεται σύμμαχος και η Ελλάδα, από άκρη σε άκρη, μια γειτονιά ευγενούς άμιλλας και σεβασμού»