Όλα τα παρόντα κόμματα (ΚΚΕ, ΛΑΟΣ, ΟΙΚΟΛΟΓΟΙ-ΠΡΑΣΙΝΟΙ,ΣΥΡΙΖΑ, ΔΗΜΑΡ, ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ, ΝΔ) έκλειναν προς την δημιουργία ειδικών χώρων (ΚΙΟΣΚ) έτσι ώστε να ενημερώνονται οι πολίτες.
Η πρόταση της δημοτικής αρχής ήταν να τοποθετηθούν σε συγκεκριμένους χώρους ειδικά Tablo έτσι ώστε να τοποθετηθούν εκεί οι αφίσες , καθώς η αυθαίρετη αφισοκόλληση είναι παράνομη.
Οι εκπρόσωποι των κομμάτων δεν αποφάσισαν ομόφωνα, συνεπώς τον λόγο έχει το δημοτικό συμβούλιο.
Τι πρέπει να προσέχουν οι καταναλωτές για προσφορές και εκπτώσεις - Ποια Κυριακή θα είναι ανοιχτά τα καταστήματα
Γιώργος Χατζημάρκος: «Με τη συνένωση δυνάμεων και τον κοινό σχεδιασμό, η γεωγραφία γίνεται σύμμαχος και η Ελλάδα, από άκρη σε άκρη, μια γειτονιά ευγενούς άμιλλας και σεβασμού»