Η απόλυτη κατάντια.Δεν είχαμε διαθέσιμο ασθενοφόρο να μεταφέρουμε τραυματισμένη τουρίστρια

Κοινωνια Πέμπτη, 12η Απριλίου 2012
Η απόλυτη κατάντια.Δεν είχαμε διαθέσιμο ασθενοφόρο να μεταφέρουμε τραυματισμένη τουρίστρια
Το έχουμε γράψει πολλές φορές πως η κατάσταση του νοσοκομείου της Κω είναι τραγική.Δεν αναφερόμαστε στο προσωπικό αλλά στις συνθήκες κάτω από τις οποίες αναγκάζονται να δουλέψουν οι εργαζόμενοι του νοσοκομείου.

Χαρακτηριστικό παράδειγμα τα ξημερώματα της Μεγάλης Πέμπτης στα Εξάρχεια (στα μπαράκια) όπου μια τραυματισμένη τουρίστρια (είχε χτυπήσει στο κεφάλι της και αιμοραγούσε) βρισκόταν πάνω από μισή ώρα σε άσχημη κατάσταση και δεν υπήρχε δεύτερο ασθενοφόρο να την μεταφέρει στο νοσοκομείο.

Καταστηματάρχες της περιοχής ειδοποίησαν το ασθενοφόρο αλλά εκείνη την στιγμή το ένα και μοναδικό που υπήρχε βρισκόταν σε άλλο έκτακτο περιστατικό.

Εκτός του ότι δεν μπορούμε να αισθανόμαστε ασφαλείς στο νησί του Ιπποκράτη,γινόμαστε και διεθνώς ρεζίλι με τους τουρίστες να βιώνουν την κατάντια μας καθημερινά.

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
stighmiotipo-othonis-2026-06-25-120831.png
Πότε ξεκινούν οι θερινές εκπτώσεις 2026, ποια Κυριακή θα είναι ανοιχτά τα καταστήματα

Τι πρέπει να προσέχουν οι καταναλωτές για προσφορές και εκπτώσεις - Ποια Κυριακή θα είναι ανοιχτά τα καταστήματα

eoe_6.jpg
Η Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου η πρώτη Ολυμπιακή Περιφέρεια της χώρας – Υπεγράφη  Μνημόνιο Συνεργασίας με την Ελληνική Ολυμπιακή Επιτροπή

Γιώργος Χατζημάρκος: «Με τη συνένωση δυνάμεων και τον κοινό σχεδιασμό, η γεωγραφία γίνεται σύμμαχος και η Ελλάδα, από άκρη σε άκρη, μια γειτονιά ευγενούς άμιλλας και σεβασμού»

15 ΧΡΟΝΙΑ ΣΤΗΝ ΥΠΗΡΕΣΙΑ
ΤΗΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ
ΑΥΤΗ ΤΗ ΣΤΙΓΜΗ ΣΤΗΝ ΚΩ
27 °C
Πέμπτη, 25 Ιουνίου 3:04ΜΜ
ΕΦΗΜΕΡΕΥΟΝΤΑ
ΦΑΡΜΑΚΕΙΑ
Απαγορεύεται ρητά η αναπαραγωγή κειμένου ή φωτογραφιών χωρίς άδεια.
Made by Reach Web Agency