ΣΤΑ
ΓΡΗΓΟΡΑ
Πτήσεις ελικοπτέρου άνωθεν Κω-Καλύμνου, απόψε το βράδυ, λόγω ολοκλήρωσης στρατιωτικής άσκησης. Καμία ανησυχία!

Σ. Γιαλλίζης: Να αγοράσουμε και να αξιοποιήσουμε τα αεροδρόμια της Δωδεκανήσου

Κοινωνια Τετάρτη, 4η Απριλίου 2012
Σ. Γιαλλίζης: Να αγοράσουμε και να αξιοποιήσουμε τα αεροδρόμια της Δωδεκανήσου
Κυρίες και Κύριοι ,

Οι πολιτικές και οικονομικές εξελίξεις στην χώρα μας προχωρούν με ταχύτατους ρυθμούς. Οι αλλαγές που πρόκειται να γίνουν στο οικονομικό στερέωμα είναι τεράστιες. Η χώρα μας δέχεται μια διαρκής και αλύπητη επίθεση των ξένων συμφερόντων. Μπροστά σε αυτές τις εξελίξεις δεν μπορούμε και δεν πρέπει να στεκόμαστε αμέτοχοι. Οι επιχειρήσεις , η μια μετά την άλλη κλείνουν και η τοπική μάς οικονομία ολοένα και συρρικνώνεται. Η Ελλάδα δέχεται μια τεράστια πίεση για αποκρατικοποιήσεις που θα βοηθήσουν , όπως μας λένε στην αποπληρωμή των οφειλών μας και στην ανάπτυξη της οικονομίας. Προς αυτήν κατεύθυνση πρέπει να κινηθούμε και εμείς . Πρέπει να βρίσκουμε τρόπους για να στηρίξουμε την τοπική οικονομία του νομού μας.

Στοιχεία από τις μελέτες που πραγματοποίησε η ΔΕΤΑΠ μας δείχνουν πως οι πύλες εισόδου τόσο του αεροδρομίου της ΚΩ αλλά και της ΡΟΔΟΥ είναι πύλες προς την ανάπτυξη. Γνωρίζουμε ότι μεγαλοεπενδυτές περιμένουν την κατάλληλη ευκαιρία για να κτυπήσουν και αρπάξουν αυτήν την κερδοφόρα επένδυση.

Σε συναντήσεις που έχω κάνει με επιχειρηματίες , οικονομολόγους , τουριστικούς πράκτορες προκύπτει το συμπέρασμα πως η αγορά και αξιοποίηση αυτών των επενδύσεων πρέπει να γίνει από εμάς τους Δωδεκανησίους. Παλαιότερα έχουμε το παράδειγμα της ακτοπλοϊκής εταιρίας της ΔΑΝΕ. Ασχέτως από την εξέλιξη , η ιδέα κινήθηκε στην σωστή βάση. Ανάλογο παράδειγμα έχουμε με την Συνεταιριστική Τράπεζα Δωδεκανήσου.

Με την κατάλληλη μελέτη και προετοιμασία πιστεύω πως μπορούμε να πετύχουμε και να προχωρήσουμε σε μια τέτοιου τύπου επένδυση.

Ο τομέας των τοπικών αεροδρομίων στην Ελλάδα περιλαμβάνει 39 περιφερειακά αεροδρόμια, ανάμεσα στα οποία αυτά της Θεσσαλονίκης, που είναι η δεύτερη μεγαλύτερη πόλης της Ελλάδας και που αποτελεί εμπορική είσοδο των Βαλκανίων/Κεντρικής Ευρώπης, της Ρόδου, της Κέρκυρας, των Χανίων, της Κω, της Ζακύνθου, της Σαντορίνης, της Μυτιλήνης, της Σάμου και της Μυκόνου, το οποίο και προσελκύει την πλειοψηφία του διεθνούς τουρισμού.

Κατά την τρέχουσα περίοδο, όλα τα τοπικά αεροδρόμια ανήκουν στο Ελληνικό Δημόσιο χωρίς να έχουν καμία εταιρική δομή, και είναι υπό την επίβλεψη της Υπηρεσίας Πολιτικής Αεροπορίας (ΥΠΑ). Έχουν πολύ σημαντική κρυφή αξία που πηγάζει από την δυνατότητα βελτίωσης της χρήσης των υποδομών των αεροδρομίων, όσο κι από την δυνατότητα εμπορικής ανάπτυξης και ανάπτυξης των ακινήτων, τα οποία μένουν σήμερα υπανάπτυκτα και υποχρησιμοποιούνται. Η αναβάθμισή τους μπορεί να ενισχύσει το προφίλ της Ελλάδας ως τουριστικό προορισμό.

Η κυβέρνηση προωθεί τη σταδιακή λειτουργική ανεξαρτητοποίηση των τοπικών αεροδρομίων μέσω της κατηγοριοποίησής τους σε ομάδες που αργότερα θα αποκρατικοποιηθούν βάσει παραχωρήσεων ή που διαφορετικά θα ρευστοποιηθούν ως αποτέλεσμα κάποιας συναλλαγής ή σειράς συναλλαγών. Ύστερα από μία τέτοια αποκρατικοποίηση, η Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας θα διατηρήσει τον ρόλο του ρυθμιστή των αεροναυτικών υπηρεσιών και του πάροχου υπηρεσιών ελέγχου εναέριας κυκλοφορίας.

Το Ελληνικό Δημόσιο έχει διορίσει τις Citigroup Global Markets Limited και Eurobank EFG Equities Investment Firm S.A. ως οικονομικούς συμβούλους προκειμένου να βοηθήσουν με την αποκρατικοποίηση.

Η αποκρατικοποίησης των Περιφερειακών Αεροδρομίων, ανατίθεται στην κοινοπραξία των δικηγορικών εταιριών «ΜΑΡΙΑ Ι. ΓΚΟΛΦΙΝΟΠΟΥΛΟΥ – ΚΑΤΕΡΙΝΑ Α. ΧΡΙΣΤΟΔΟΥΛΟΥ – Κ. ΚΑΡΑΓΙΑΝΝΗΣ ΔΙΚΗΓΟΡΙΚΗ ΕΤΑΙΡΙΑ» – «ΔΡΑΚΟΠΟΥΛΟΣ & ΒΑΣΑΛΑΚΗΣ ΔΙΚΗΓΟΡΙΚΗ ΕΤΑΙΡΙΑ» το έργο του νομικού συμβούλου επί θεμάτων ελληνικού δικαίου.

Στη δικηγορική εταιρία «NORTON ROSE LLP» το έργο του νομικού συμβούλου επί θεμάτων αλλοδαπού και ευρωπαϊκού δικαίου και στην κοινοπραξία των εταιρειών «Lufthansa Consulting GmbH» «Γραφείο Δοξιάδη Σύμβουλοι για Ανάπτυξη & Οικιστική Α.Ε.» και «Alanna Consulting Group» το έργο του τεχνικού-κυκλοφοριακού συμβούλου.

Πρέπει να δημιουργήσουμε ένα πλάνο δράσης , ορίζοντας την στρατηγική μας για να φτάσουμε στο επιθυμητό αποτέλεσμα. Το επιμελητήριο έχει την δυνατότητα και το επιστημονικό προσωπικό να υλοποιήσει μια μελέτη για την αγορά και αξιοποίηση των αεροδρομίων της Δωδεκανήσου , με ανάθεση του έργου στην ΔΕΤΑΠ.

Προτείνω λοιπόν τα παρακάτω :

Ως πρώτο βήμα να οριστεί συνάντηση μεταξύ Επιμελητηρίου και των ανωτέρω εταιριών για διερεύνηση δυνατότητας αγοράς των Αεροδρομίων της Δωδεκανήσου.

Ως δεύτερο βήμα προτείνω να αναθέσουμε στην ΔΕΤΑΠ το έργο αυτό δηλαδή τις μελέτης επενδυτικών πόρων και αξιοποίησης , και ταυτόχρονα η ΔΕΤΑΠ να προχωρήσει σε μια πρόσκληση ενδιαφέροντος προς την επιχειρηματική κοινότητα του νομού μας παρουσιάζοντας την πρόταση μας και τις μελέτες Τουρισμού που έχουμε για τα αεροδρόμια της ΚΩ & ΡΟΔΟΥ.

Τρίτο βήμα , να ορίσουμε κοινή συνάντηση με τους δημάρχους των νησιών εκθέτοντας τους την πρόταση μας και προτείνοντας τους να συμμετέχουν ενεργά σε αυτό το τολμηρό μας εγχείρημα. Εγχείρημα με όραμα για το μέλλον και με δυνατότητα υπόσχεσης τους κατοίκους της Δωδεκανήσου ότι ο τόπος ήταν και θα παραμείνει δικό μας.

Τέταρτο βήμα να ορίσουμε συνάντηση με την Συνεταιριστική Τράπεζα Δωδεκανήσου εκθέτοντας , την πρόταση για συμμετοχή στο επενδυτικό Project.

Ταυτόχρονα με τα παραπάνω που σας αναφέρω , να καταστρώσουμε Business plan & Marketing Plan ώστε να παρουσιάσουμε στους εν δυνάμει επενδυτές την βιωσιμότητα της επένδυσης και τα προσδοκώμενα κέρδη. Τα πάντα γύρω από μια επένδυση καταλήγουν στην κερδοφορία. Τα κέρδη είναι αυτά που θα μας προσελκύσουν επενδυτές και εκεί πρέπει να στοχεύσουμε.

Πέμπτο βήμα να ανοιχτεί ειδικός τραπεζικός λογαριασμός αφού ολοκληρωθεί το επιχειρηματικό project επένδυση και καθοριστεί ονομαστική τιμή μετοχής , όπου θα έχει ο καθένας το δικαίωμα να κατάθεση χρηματικό ποσό για ενδεχόμενη αγορά έστω και μίας μετοχής , με αρωγό και εγγυητή το Επιμελητήριο Δωδεκανήσου με εξασφαλισμένη εγγύηση των χρημάτων σε περίπτωση μη ολοκλήρωση του έργου και με επιστροφή των χρηματικών ποσών στους ιδιοκτήτες άτοκα εντός εύλογου χρονικού διαστήματος 12 μηνών.

Μεγάλη προσοχή πρέπει να δοθεί με δικλίδες ασφαλείας ώστε να προστατεύσουμε την επένδυση από μεγαλοκαρχαρίες επενδυτές , που θα πέσουν σαν κοράκια για αρπάξουν την χρυσή ευκαιρία.

Η επένδυση είναι σίγουρα κερδοφόρα και με διάρκεια ζωής πολλών γενεών. Μπορούμε να δημιουργήσουμε μια μετοχική εταιρία με τίτλο << ..................................>>. Μέτοχοι να είναι το Επιμελητήριο Δωδεκανήσου , Δήμοι ΚΩ-ΡΟΔΟΥ , Συνεταιριστική Τράπεζα Δωδεκανήσου και επιχειρηματίες του νομού μας. Ενδεχομένως το 51% των μετοχών να κατέχουν Επιμελητήριο και Δήμοι όμως το management της εταιρίας πρέπει να ασκείται από ειδικευμένη εταιρία στην διαχείριση αεροδρομίων.

Το πρόγραμμα αποκρατικοποιήσεων στο πίνακα που έχει δημοσιοποιηθεί αναφέρει :

II. Παραχωρήσεις με κωδικό 2012-Q3 Περιφερειακά Αεροδρόμια Μάρτιος 2012 – Προσδιορισμός κατάλληλης πολιτικής. Καθιέρωση ρυθμιστικών αρχών έως τον Σεπτέμβριο του 2012.

Ο χρόνος κυλάει και οι εξελίξεις δεν θα περιμένουν εμάς. Πρέπει έως τον Αύγουστο 2012 να είμαστε έτοιμοι 100% με πλήρη φάκελο επένδυσης. Η κινητοποίηση μας πρέπει να είναι άμεση και ταχύτατη. Η τουριστική σεζόν είναι προ των πυλών μας και οφείλουμε στους συμπατριώτες μας και στους εαυτούς μας , να διατηρήσουμε την φλόγα της ελπίδας για το μέλλον των παιδιών μας αναμμένη.

Με εκτίμηση ,

Γιαλλίζης Στέργιος

Μέλος ΔΣ Επιμελητηρίου Δωδεκανήσου

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
stighmiotipo-othonis-2025-06-17-144112.png
ΔΥΝΑΜΗ ΑΛΛΑΓΗΣ:  Τραγικά προβλέψιμος ο κ. Νικηταράς. 6 χρόνια μετά του φταίει ο Κυρίτσης

''Η δημοτική αρχή του κ. Νικηταρά αποδείχθηκε τραγικά προβλέψιμη''

96e0efda0167dee87eb6b7fb5fc30ab7_xl.webp
Η Οριοθέτηση των κοινόχρηστων χώρων στις οδούς Ακτή Κουντουριώτη, Ρήγα Φεραίου και Αντ. Ιωαννίδη

Δείτε την εισήγηση της προέδρου Γεωργίας Κασσιώτη και τις τοποθετήσεις των μελών της επιτροπής.

stighmiotipo-othonis-2025-06-17-093736.png
Νικητιάδης προς Πιερρακάκη στη Βουλή: «Όχι» στην κατάργηση των Δ.Ο.Υ. Ρόδου και Κω

Ο Βουλευτής Δωδεκανήσου του ΠΑΣΟΚ καταγγέλλει ότι, δεν έχει προηγηθεί καμία διαβούλευση με τις τοπικές κοινωνίες, ούτε με τους εργαζόμενους στις Δ.Ο.Υ.

ΑΓΓΕΛΙΕΣ & ADVERTORIALS
15 ΧΡΟΝΙΑ ΣΤΗΝ ΥΠΗΡΕΣΙΑ
ΤΗΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ
ΑΥΤΗ ΤΗ ΣΤΙΓΜΗ ΣΤΗΝ ΚΩ
26 °C
Τετάρτη, 18 Ιουνίου 2:11ΠΜ
ΕΦΗΜΕΡΕΥΟΝΤΑ
ΦΑΡΜΑΚΕΙΑ
Απαγορεύεται ρητά η αναπαραγωγή κειμένου ή φωτογραφιών χωρίς άδεια.
Made by Reach Web Agency