ΣΤΑ
ΓΡΗΓΟΡΑ
H ''οικογενειακή'' φωτογραφία του ΦoΔΣΑ είχε απουσίες. Τυχαίο;

Ομιλία του Νικητιάδη στην ομοσπονδία Δωδεκανησιακών Σωματείων Αθηνών-Πειραιώς

Πολιτικη Πέμπτη, 29η Μαρτίου 2012
Ομιλία του Νικητιάδη στην ομοσπονδία Δωδεκανησιακών Σωματείων Αθηνών-Πειραιώς
Την πολιτική που χάραξε και ακολούθησε στον κρίσιμο τομέα του τουρισμού ανέλυσε ο Υφυπουργός Πολιτισμού και Τουρισμού Γ. Νικητιάδης σε τρίωρη εκδήλωση που πραγματοποιήθηκε σε θερμό κλίμα στην Ομοσπονδία Δωδεκανησιακών Σωματείων Αθηνών-Πειραιώς. Στην κατάμεστη αίθουσα της «Δωδεκανησιακής Εστίας» στον Πειραιά, ο κ. Νικητιάδης ενημέρωσε αναλυτικώς τα μέλη των Δ.Σ των Δωδεκανησιακών Σωματείων για τις κινήσεις στις οποίες έχει προβεί από τη στιγμή που ανέλαβε τα κυβερνητικά του καθήκοντα.

Ο Δωδεκανήσιος Βουλευτής επεσήμανε τις δυσκολίες που είχε να αντιμετωπίσει καθώς βρήκε μία οικονομική τρύπα 125 εκατομμυρίων ευρώ, έλλειψη στρατηγικής και μία πολύ άσχημη διεθνώς εικόνα για τη χώρα μας. Ο κ. Νικητιάδης τόνισε ότι τα δύο τελευταία χρόνια μπήκαν τα θεμέλια για την ανάπτυξη του τουρισμού γεγονός που αποδεικνύεται το 2011 από τα ιστορικά ρεκόρ των 16.5 εκατομμυρίων αφίξεων και την αύξηση κατά 9.5% στα έσοδα σύμφωνα με τα στοιχεία της Τράπεζας της Ελλάδος. Η αύξηση στην τουριστική κίνηση μάλιστα ήταν ακόμη μεγαλύτερη για τη Δωδεκάνησο με τον αριθμό αφίξεων στη Ρόδο να φτάνει τα 2.700.000 και στην Κω το 1.100.000. Τα θετικά αποτελέσματα ήρθαν χάρη στη στρατηγική που χαράχθηκε με στόχο τις παραδοσιακές αγορές της Ευρώπης που κατέγραφαν πτώσεις αλλά και τις νέες αναπτυσσόμενες αγορές της Ρωσίας, της Τουρκίας και του Ισραήλ στο οποίο σημειώθηκε αύξηση αφίξεων κατά 400%. Η μεγαλύτερη διείσδυση σε αυτές τις αγορές επιτυγχάνεται και χάρη στη συνεργασία με νέα visa centers που διευκολύνουν τους δυνητικούς επισκέπτες για την έκδοση βίζας.

Ο Υφυπουργός Πολιτισμού και Τουρισμού υπογράμμισε ότι για να προωθήσει τον τουρισμό μας έχει ταξιδέψει σε πολλές χώρες προκειμένου να είναι παρούσα η Ελλάδα σε όλα τα μεγάλα συνέδρια και σε όλες τις σημαντικές εκθέσεις στις οποίες διαμορφώνεται το παγκόσμιο τουριστικό «ρεύμα». «Ενεργοποιήσαμε τη φαντασία και τη δημιουργικότητα μας για να καλύψουμε την έλλειψη πόρων εξαιτίας της κρίσης» είπε ο κ. Νικητιάδης και έφερε ως παράδειγμα την κατασκευή παραλίας στον Τάμεση με χαμηλό κόστος και που είχε ως αποτέλεσμα να υπάρξουν 450 δημοσιεύματα στο βρετανικό τύπο. Μία άλλη προωθητική ενέργεια που δεν κόστισε ούτε ευρώ στο κράτος ήταν τα 8.000.000 σουπλά που απεικονίζουν ελληνικά τοπία, έργα καταξιωμένων ζωγράφων, και τα οποία διανεμήθηκαν σε 4.500 εστιατόρια στις Η.Π.Α.

Το μέλλον του ελληνικού τουρισμού εξαρτάται από την «ταυτότητα» που δημιουργούμε για το τουριστικό μας προϊόν επεσήμανε ο Δωδεκανήσιος Βουλευτής και ανέπτυξε το τετράπτυχο που πρέπει να συνθέτει το brand «Ελλάδα» στην παγκόσμια τουριστική αγορά για να προβάλλονται ο πολιτιστικός και φυσικός μας πλούτος : α) Αρχαία Ελλάδα β) Βυζάντιο γ) Νεότερη Ελλάδα δ) Μοναδικές εμπειρίες. Κλείνοντας την ομιλία του, ο κ. Νικητιάδης ευχαρίστησε τους συμπατριώτες του για την υποστήριξή τους και για την εμπιστοσύνη τους, γεγονός που τον ωθεί να δουλέψει ακόμα πιο σκληρά για το καλό της χώρας.

Μετά το τέλος της ομιλίας, το λόγο πήραν τα μέλη των Δ.Σ των Δωδεκανησικών Σωματείων, πολλά από τα οποία εξέφρασαν την ικανοποίησή τους για τη δράση του Υφυπουργού και στη συνέχεια έθεσαν, για κάθε νησί, τα προβλήματα που απασχολούν τους κατοίκους. Ο Υφυπουργός Πολιτισμού και Τουρισμού τους ενημέρωσε για τις ενέργειες που έχει αναλάβει και δεσμεύτηκε να πιέσει όσο μπορεί από την πλευρά του προκειμένου να επιλυθούν όσο ταχύτερα γίνεται τα ζητήματα που θίχτηκαν.

ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
stighmiotipo-othonis-2025-06-16-130216.png
Παραλίγο Τραγωδία στην Αβέρωφ – Μηχανάκι πήγε να πατήσει κοριτσάκι που πετάχτηκε στον δρόμο!

Ένα σοκαριστικό περιστατικό που σημειώθηκε το πρωί της Δευτέρας 16 Ιουνίου στην οδό Αβέρωφ.

ΑΓΓΕΛΙΕΣ & ADVERTORIALS
15 ΧΡΟΝΙΑ ΣΤΗΝ ΥΠΗΡΕΣΙΑ
ΤΗΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ
ΑΥΤΗ ΤΗ ΣΤΙΓΜΗ ΣΤΗΝ ΚΩ
28 °C
Δευτέρα, 16 Ιουνίου 2:04ΜΜ
ΕΦΗΜΕΡΕΥΟΝΤΑ
ΦΑΡΜΑΚΕΙΑ
Απαγορεύεται ρητά η αναπαραγωγή κειμένου ή φωτογραφιών χωρίς άδεια.
Made by Reach Web Agency