
Αρκετοί εθελοντές με μεράκι και αγάπη για το περιβάλλον συγκεντρώθηκαν σήμερα λίγο μετά τις 10:30 στην Λάμπη λίγο πριν το ξενοδοχείο Pelagos και καθάρισαν την παραλία από τα σκουπίδια.Τέτοιες πρωτοβουλίες φυσικά αξίζουν πολλά συγχαρητήρια. Επόμενο ραντεβού την Τετάρτη στις 10:30 στις Αλυκές.
Γιώργος Χατζημάρκος: «Με τη συνένωση δυνάμεων και τον κοινό σχεδιασμό, η γεωγραφία γίνεται σύμμαχος και η Ελλάδα, από άκρη σε άκρη, μια γειτονιά ευγενούς άμιλλας και σεβασμού»