
Μετά τη νέα σημαία της Κω που έβαλε ο Δήμος μας σε όλα τα σημεία της πόλης και σε όλα τα Δημοτικά κτίρια, αναγνώστης με αρκετή δόση χιούμορ μας έστειλε το ''νέο'' νόμισμα της Κω!!
(πρόκειται για προϊόν φωτομοντάζ)
Συνελήφθη ένας 41χρονος ημεδαπός ενώ στη δικογραφία που σχηματίσθηκε περιλαμβάνεται ακόμη ένας 37χρονος