
Μήνυμα βουλευτού Δωδεκανήσου Μίκας Ιατρίδη για την επέτειο της ένωσης της Δωδεκανήσου με την υπόλοιπη Ελλάδα.
«Στις 7 Μαρτίου του 1948 τα αιτήματα για εθνική ανεξαρτησία, εθνική κυριαρχία και εθνική δημιουργία απαντήθηκαν με επιτυχία από τους Δωδεκανήσιους, τους ακρίτες νησιώτες και ο τόπος μας ενώθηκε με την υπόλοιπη Ελλάδα. Έλληνες ενώθηκαν με Έλληνες.
Σήμερα, 7 Μαρτίου του 2012, στεκόμαστε απέναντι στους προγόνους μας με απόλυτο σεβασμό για τις θυσίες τους, για τον αγώνα τους, για την αγάπη τους για την πατρίδα.
Τιμάμε τους πραγματικούς αγωνιστές, αυτούς που κράτησαν ψηλά το κεφάλι τους.
Και καλούμαστε να ακολουθήσουμε το παράδειγμα τους.»
Τι πρέπει να προσέχουν οι καταναλωτές για προσφορές και εκπτώσεις - Ποια Κυριακή θα είναι ανοιχτά τα καταστήματα
Γιώργος Χατζημάρκος: «Με τη συνένωση δυνάμεων και τον κοινό σχεδιασμό, η γεωγραφία γίνεται σύμμαχος και η Ελλάδα, από άκρη σε άκρη, μια γειτονιά ευγενούς άμιλλας και σεβασμού»