Μήνυμα για την επέτειο της Ενσωμάτωσης από την Μ. Ιατρίδη

Πολιτικη Δευτέρα, 5η Μαρτίου 2012
Μήνυμα για την επέτειο της Ενσωμάτωσης από την Μ. Ιατρίδη

iatridh

Μήνυμα βουλευτού Δωδεκανήσου Μίκας Ιατρίδη για την επέτειο της ένωσης της Δωδεκανήσου με την υπόλοιπη Ελλάδα.

«Στις 7 Μαρτίου του 1948 τα αιτήματα για εθνική ανεξαρτησία, εθνική κυριαρχία και εθνική δημιουργία απαντήθηκαν με επιτυχία από τους Δωδεκανήσιους, τους ακρίτες νησιώτες και ο τόπος μας ενώθηκε με την υπόλοιπη Ελλάδα. Έλληνες ενώθηκαν με Έλληνες.

Σήμερα, 7 Μαρτίου του 2012, στεκόμαστε απέναντι στους προγόνους μας με απόλυτο σεβασμό για τις θυσίες τους, για τον αγώνα τους, για την αγάπη τους για την πατρίδα.

Τιμάμε τους πραγματικούς αγωνιστές, αυτούς που κράτησαν ψηλά το κεφάλι τους.

Και καλούμαστε να ακολουθήσουμε το παράδειγμα τους.»

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
stighmiotipo-othonis-2026-06-25-120831.png
Πότε ξεκινούν οι θερινές εκπτώσεις 2026, ποια Κυριακή θα είναι ανοιχτά τα καταστήματα

Τι πρέπει να προσέχουν οι καταναλωτές για προσφορές και εκπτώσεις - Ποια Κυριακή θα είναι ανοιχτά τα καταστήματα

eoe_6.jpg
Η Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου η πρώτη Ολυμπιακή Περιφέρεια της χώρας – Υπεγράφη  Μνημόνιο Συνεργασίας με την Ελληνική Ολυμπιακή Επιτροπή

Γιώργος Χατζημάρκος: «Με τη συνένωση δυνάμεων και τον κοινό σχεδιασμό, η γεωγραφία γίνεται σύμμαχος και η Ελλάδα, από άκρη σε άκρη, μια γειτονιά ευγενούς άμιλλας και σεβασμού»

15 ΧΡΟΝΙΑ ΣΤΗΝ ΥΠΗΡΕΣΙΑ
ΤΗΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ
ΑΥΤΗ ΤΗ ΣΤΙΓΜΗ ΣΤΗΝ ΚΩ
27 °C
Πέμπτη, 25 Ιουνίου 5:13ΜΜ
ΕΦΗΜΕΡΕΥΟΝΤΑ
ΦΑΡΜΑΚΕΙΑ
Απαγορεύεται ρητά η αναπαραγωγή κειμένου ή φωτογραφιών χωρίς άδεια.
Made by Reach Web Agency