Στο Δημαρχείο πάντως παραμένει μόνο η σημαία με το σήμα της Κω,ενώ τα σημαιάκια που βλέπετε τοποθετήθηκαν λόγω της αυριανής γιορτής για την ενσωμάτωση της Δωδεκανήσου.






Συνελήφθη ένας 41χρονος ημεδαπός ενώ στη δικογραφία που σχηματίσθηκε περιλαμβάνεται ακόμη ένας 37χρονος