
''Έφυγε'' και η γαλανόλευκη από το Δημαρχείο (και όχι μόνο) και από σήμερα κυματίζει η νέα σημαία του Δήμου της Κω.Δείτε το φωτορεπορτάζ.Πατήστε πάνω στις φωτογραφίες για μεγέθυνση.





Συνελήφθη ένας 41χρονος ημεδαπός ενώ στη δικογραφία που σχηματίσθηκε περιλαμβάνεται ακόμη ένας 37χρονος