Μετά από μια υπέροχη διαδρομή φτάσαμε στο εκκλησάκι του Χριστού όπου η θερμοκρασία ήταν 1ος βαθμού και ο βοριάς ( ξύριζε ) .Η ατμόσφαιρα καθαρή και οι εικόνες μοναδικές ,ειδικά για τα άτομα που ανέβαιναν πρώτη φορά.
Να μας έχει ο Θεός όλους καλά και να βοηθήσει την Πατρίδα μας να σηκώσει ξανά κεφάλι..και του χρόνου με υγεία !!!
Λέσχη Ελλήνων Καταδρομέων Κω
Συνελήφθη ένας 41χρονος ημεδαπός ενώ στη δικογραφία που σχηματίσθηκε περιλαμβάνεται ακόμη ένας 37χρονος