Σε συστράτευση για κατάργηση του μνημονίου που απαξιώνει δημόσια αγαθά, αφαιρεί μισθούς και συντάξεις,ακυρώνει εργασιακά κεκτημένα, καλλιεργώντας κλίμα τρομοκρατίας και ανασφάλειας, κάλεσε τους εργαζόμενους του δήμου Κω η πρόεδρος του συλλόγου Αγγελική Στρατικοπούλου, στην εθιμοτυπική εκδήλωση κοπής της Βασιλόπιτας , παρουσία του δημάρχου Κώστα Καίσερλη και συμβούλων στο ξενοδοχείο ΚΟΝΤΙΝΕΝΤΑΛ. Η κ. Στρατικοπούλου-στην ομιλία της- δεσμεύτηκε να τοποθετηθεί δημοσίως το επόμενο διάστημα για τα υπάρχοντα προβλήματα σε υπηρεσίες του δήμου, λέγοντας χαρακτηριστικά'' ότι συγχέουν το ρόλο του πολιτικού προϊσταμένου με αυτό των στελεχών των υπηρεσιών'' ενώ ευχήθηκε σε όλους Καλή Χρονιά με δημιουργικές ανατροπές.
Η φωτογραφία είναι από την Εφημ. Σταθμός
Τι πρέπει να προσέχουν οι καταναλωτές για προσφορές και εκπτώσεις - Ποια Κυριακή θα είναι ανοιχτά τα καταστήματα
Γιώργος Χατζημάρκος: «Με τη συνένωση δυνάμεων και τον κοινό σχεδιασμό, η γεωγραφία γίνεται σύμμαχος και η Ελλάδα, από άκρη σε άκρη, μια γειτονιά ευγενούς άμιλλας και σεβασμού»