
Νέα διοίκηση εξέλεξε χθες ο σύλλογος εργαζομένων του Νοσοκομείου Κω. Πρώτος σε ψήφους αναδείχθηκε ο Νεκτάριος Γιμελάς από το Νοσηλευτικό κλάδο ενώ στο σύνολό του το νέο 7μελές Δ.Σ με ένα αναπληρωματικό μέλος αποτελείται από νέα πρόσωπα.
Συνελήφθη ένας 41χρονος ημεδαπός ενώ στη δικογραφία που σχηματίσθηκε περιλαμβάνεται ακόμη ένας 37χρονος