Εγκρίθηκε η εγκατάσταση αιολικού σταθμού 1,8 ΜW στην Κω

Πολιτικη Τετάρτη, 14η Δεκεμβρίου 2011
Εγκρίθηκε η εγκατάσταση αιολικού σταθμού 1,8 ΜW στην Κω
Εγκρίθηκε η εγκατάσταση αιολικού σταθμού 1,8 ΜW στην Κω

Ο Γ.Γ. της ΑΔΑ υπέγραψε σήμερα την άδεια εγκατάστασης

Με απόφαση του Γενικού Γραμματέα της Αποκεντρωμένης Διοίκησης Αιγαίου, κ. Φώτη Χατζημιχάλη, χορηγήθηκε άδεια στη ΔΕΥΑ Κω για την εγκατάσταση αιολικού σταθμού στην περιοχή Αγ. Μαρίνα του Δήμου Κω.

Με την έγκριση αυτή και στη συνέχεια με την υλοποίηση του έργου ενισχύεται η χρήση Ανανεώσιμων Πηγών Ενέργειας (ΑΠΕ) στο Αιγαίο, στηρίζεται με δυναμικό τρόπο η αναπτυξιακή προσπάθεια στην Κω ενώ ταυτόχρονα εξοικονομούνται σημαντικοί πόροι για τον Δήμο. Ο αιολικός σταθμός της Κω θα αποτελείται από δύο ανεμογεννήτριες, οι οποίες θα παράγουν ηλεκτρική ενέργεια ισχύος 1,8 ΜW.

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
15 ΧΡΟΝΙΑ ΣΤΗΝ ΥΠΗΡΕΣΙΑ
ΤΗΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ
ΑΥΤΗ ΤΗ ΣΤΙΓΜΗ ΣΤΗΝ ΚΩ
26 °C
Πέμπτη, 25 Ιουνίου 11:48ΠΜ
ΕΦΗΜΕΡΕΥΟΝΤΑ
ΦΑΡΜΑΚΕΙΑ
Απαγορεύεται ρητά η αναπαραγωγή κειμένου ή φωτογραφιών χωρίς άδεια.
Made by Reach Web Agency